خبرگزاری کار ایران

آذری: بازی در اهواز مقابل ملوان به معنای صعود به فینال جام حذفی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۵۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که بازی کردن تیمش مقابل ملوان انزلی در اهواز تضمینی برای صعود به فینال جام حذفی نخواهد بود.

سعید آذری که به عنوان نماینده باشگاه فولاد در مراسم قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی حضور یافته بود، بعد از برخورد تیمش با ملوان انزلی بیان کرد: مراسم ساده وخوب و با سرعت بالا بود. دست ما هم برای فولاد ظاهرا خوب بود. هم میزبان شدیم و هم با ملوان دیدار خواهیم کرد.

وی درباره اینکه فولاد با یک تیم لیگ یکی برخورد کرده، گفت: در این مرحله هیچ تیمی گارانتی صعود ندارد. ملوان تیم سختکوشی است و دو سه بار هم قهرمان حذفی شده است. در جام حذفی شما یک ملوان دیگر را می بینید. این تیم برای ما بسیار قابل احترام است. دوستانی که آنجا هستند، آقامازیار زارع و آقا پژمان نوری تیم خوبی را درست کرده اند. مسابقه شان مقابل خیبر خرم آباد را ما دیدیم. بازی بسیار سختی در اهواز داریم. در اهواز مقابل ملوان بازی کردن متضمن این نیست که فولاد به فینال صعود کرده است.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: ممکن است یک بازی 120 دقیقه ای شود و در پنالتی به مشکل بخوریم. امیدوارم فولاد برای اولین بار در تاریخ به فینال حذفی برسد و بعد بتوانیم روز 17 مرداد برای مردم خوزستان و به ویژه هواداران خوب فولاد پیام آور شادی باشیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تیمش در فینال با چه تیمی روبه رو شود، افزود: اجازه بدهید بازی ماقبل فینال را انجام بدهیم و بعد در باره حریف بعدی مان صحبت کنیم. ملوان بسیار قابل احترام و سختکوش است. هیچ تضمینی برای صعود فولاد نیست. ما همه تلاشمان را می کنیم و بعد از بازی انشاالله به شما می گویم با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

مدیرعامل ذوب آهن درباره صحبت های سیروس پورموسوی بعد از دیدار روز گذشته با فولاد تاکید کرد: مدیر حقوقی ما صحبت خواهد کرد. با آقای رضاییان قائم مقام باشگاه نفت آبادان صحبت کردم. دوست داشتم با آقای عیسی زاده صحبت کنم اما موبایل ایشان در دسترس نبود. مواضع خود را به آقای رضاییان بیان کردیم. مقرر شد هرکس در حوزه وظایف خودش صحبت کند.هرکسی در حوزه مسئولیت خودش صحبت کند، بهتر است. تلاش می کنیم با همکاری آقای عیسی زاده مشکل را حل کنیم.

آذری درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد گفت: دست تک تک هواداران فولاد را می بوسم. قلب این هواداران همیشه با ما بود. مدیران شرکت فولاد خوزستان از کارخانه تمام احترام را به عمل آوردند و شرایط خیلی خوبی در فولاد داریم. مطمئن باشید اگر بخواهیم با قدرت کارمان را ادامه بدهیم و به لیگ قهرمانان برویم، مدیران کارخانه به دنبال بستن تیمی هستند که قدرتمند باشد. امروز رقابت با تیم های بزرگ ایران هم سخت است. امیدوارم بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم. مدیران کارخانه در تلاشند این اتفاق بیفتد. من فکر می کنم فولاد می تواند گام اساسی را در راستای پیشرفت بردارد.

 

وی درباره وضعیت خارجی های فولاد خاطرنشان کرد: پاتوسی قرارداد دو ساله دارد. شیمبا اما خودش باید تصمیم بگیرد. پارسال هم خواهش کردیم که او بماند و ماند. خارجی های ما فوق العاده عمل کردند و بی نظیر کار کردند. موسی هم خوب کار کرد. این 3 بازیکن را تلاش می کنیم حفظ کنیم و امیدوارم شاکله تیم بماند و در آینده با باز کردن پنجره تیمی را روانه مسابقات کنیم که شایسته باشد.

آذری افزود: روند ما طبق برنامه ای که داشتیم خوب پیش می رود. شما هدفگذاری می توانید بکنید اما نمی توانید قول قهرمانی بدهید. برای سال آینده به دنبال این هستیم که بالای جدول باشیم و تلاش می کنیم اگر ماندگار شدیم، هدیه خوبی به مردم خوزستان بدهیم.

وی درباره احتمال جدایی اش از فولاد اظهار کرد: هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد، شرایط برای مدیر باشگاه و مربی و ... برای هیچ کس ثابت نیست. برای همین باید منطقی صحبت کنیم. همه چیز برمی گردد به اینکه چقدر ثبات در مجموعه ماندگار شود.

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره شرایط اسفناک این باشگاه اضافه کرد: شانس ذوب آهن برای بقا از سایپا و نفت بیشتر است. یکروز گفتم خرچنگ های مردابی گاندو را حبس کردند؛ امیدوارم خرچنگ های مردابی گاندو را نبلعند. خرچنگ های مردابی ذوب آهن را نابود کردند، با 4 ضلع حسد، غرور، تکبر و خودبزرگ بینی. امیدوارم ذوب آهن لیگ برتر در لیگ بماند، حیف است این تیم از لیگ حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز