خبرگزاری کار ایران

مسیر فینالیست شدن تیم‌ها مخشص شد

قرعه کشی جام حذفی: استقلال به گل گهر خورد/ مصاف فولاد و ملوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۰۵

چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی امروز حریف خود را برای رسیدن به فینال می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 15 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان 4 تیم صعودکننده به این مرحله برگزار شد.

تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان، استقلال تهران و ملوان بندرانزلی به این مرحله از رقابت‌ها راه یافته و در انتظار قرعه‌خود در نیمه نهایی بودند تا مشخص شود هرکدام برای رسیدن به فینال باید از سد کدام تیم‌ها عبور کنند و نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:

 

نتایج قرعه کشی:

استقلال تهران - گل گهر سیرجان (استقلال میزبان)

فولاد خوزستان - ملوان (فولاد میزبان) 

 


استقلال تهران

تیم آماده این روزهای فرهاد مجیدی به نظر خیلی از فوتبالی‌ها شانس اول و اصلی قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شود. استقلال که شانس قهرمانی لیگ را از دست داده امیدش برای تمام کردن فصل با جام، به این تورنمنت ختم می‌شود و نتایج خوب هفته‌های اخیر این تیم هم نشان از آمادگی بالای بازیکنان و شانس بالای آبی‌های پایتخت برای قهرمانی در جام حذفی است.

استقلال جایگاه سومی خود را در جدول تثبیت کرده و در جام حذفی هم مسیر آسانی برای رسیدن به نیمه نهایی نداشته است و در تمام مراحل یک تیم لیگ برتری مقابلش قرار گرفته است. آبی‌ها یک شانزدهم نهایی را برابر پیکان برگزار کردند که با پیروزی 2 بر یک همراه بود و در مرحله یک هشتم مقابل ذوب آهن قرار گرفتند و بازهم با نتیجه 2 بر یک این بازی را به سود خود پایان داده و در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی با عبور از پرسپولیس در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شدند.

 

فولاد خوزستان

تیم خوب جواد نکونام هم از شانس‌های بالای قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شود و با شناختی که در طول فصل از این تیم وجود دارد مشخص است که شکست دادن فولاد کار راحتی نیست. در اثبات اقتدار تیم فولاد همین بس که در هفته‌های گذشته لیگ برتر هم سپاهان را متوقف کردند و هم یک امتیاز از پرسپولیس گرفتند تا تاثیر خود را در معادله قهرمانی گذاشته باشند.

مسیر فولاد هم تا نیمه نهایی دشوار بوده چرا که ابتدا ماشین سازی را 3 بر صفر از پیش رو برداشته و سپس 2 بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کردند و یک چهارم نهایی را هم به سپاهان مدعی برخورد کردند که در ضربات پنالتی موفق شدند آنها را حذف کنند و راهی نیمه نهایی شوند.

فولاد با 43 امتیاز تیم پنجم جدول است و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

 

گل گهر سیرجان

امیر قلعه‌‌نویی در اولین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده و توانسته از تیم تازه لیگ برتری شده که فصل قبل برای بقا می‌جنگید یک مدعی بسازد که در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ بالاتر از تیم‌هایی مثل فولاد و تراکتور و پدیده در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد و یکی از چهار تیم پایانی جام حذفی هم هست تا شانس قهرمانی و کسب سهمیه برای این تیم محفوظ باشد.

گل گهر که نتایج خوبی در لیگ گرفته، در جام حذفی هم ابتدا تیم هم استانی مس کرمان را از پیش رو برداشت و سپس با عبور از سد پارس جنوبی به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله هم به آلومینیوم اراک با هدایت منصوریان رسید که برابر آنها پیروز شد و حالا یکی از تیم های نیمه نهایی است.

 

ملوان بندرانزلی

تنها نماینده غیر لیگ برتری در بین 4 تیم پایانی جام حذفی، ملوان می‌تواند شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشد و مثل داماش دو فصل قبل و خونه به خونه سه فصل قبل به عنوان یک تیم در سطح پایین تر راهی فینال شود.

ملوان در لیگ دسته یک تیم قدرتمندی نبود و در میانه جدول جای گرفت ولی به هر حال یکی از چهار تیم پایانی جام حذفی است. آنها پس از عبور از ویستا توربین موفق شدند نساجی لیگ برتری را شکست دهند و سپس خیبر خرم آباد را در ضربات پنالتی شکست دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز