خبرگزاری کار ایران

المپیک توکیو- والیبال مردان؛ تزارها از سد آمریکا گذشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۹۹

تیم ملی والیبال روسیه با شکست آمریکا، به دومین برد متوالی خود در رقابت‌های المپیک توکیو رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین روز از رقابت‌های والیبال المپیک توکیو آمریکا و روسیه به عنوان تیم‌های حاضر در گروه B المپیک، به عنوان دو مدعی صاحب قدرت والیبال دنیا درحالی به مصاف هم رفتند که تزارها به عنوان دارنده یک طلا، یک نقره و 2 برنز المپیک موفق شدند با نتیجه 3- یک از صد آمریکا بگذرند.

ملی‌پوشان آمریکا که در المپیک 2016 ریو روی سکوی سومی ایستاده بودند، در این بازی تنها در ست سوم با کسب امتیاز 25- 21 از حریف پیشی گرفتند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای (23-25)، (25-27) و (23-25) گوی و میدان را به رقیب واگذار کردند.

در این بازی مردان جان اسپیرو در تیم ملی در مجموع 96 پوئن شامل 53 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، 5 امتیاز سرویس و 32 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. روسیه هم 46 امتیاز از حمله، 10 امتیاز از دفاع، 7 امتیاز سرویس و 35 امتیاز از اشتباهات حریف گرفت تا مجموع امتیازات خود را به عدد 98 برساند.

تیلور ساندر بازیکن شماره 3 آمریکا با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه بود. دیمیتری ولکف روس هم با کسب 16 پوئن، بیشترین امتیاز را برای تیم ملی کشورش گرفت.

پیش از این روسیه در اولین بازی خود در الپیک توکیو، آرژانتین را با نتیجه 3- یک شکست داده بود.

آمریکا نیز در سه ست متوالی فرانسه را (3- صفر) از پیش رو برداشته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز