خبرگزاری کار ایران

المپیک توکیو: والیبال ایران، ونزوئلا را هم شکست داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۳۳

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در بازی های المپیک موفق به شکست تیم ونزوئلا شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین رقابت خود در مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف تیم ونزوئلا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

تیم ایران با  لباس قرمز رنگ و ترکیب  سعید معروف، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو کار را برای ایران آغاز کردند.

ترکیب ابتدایی ونزوئلا  را نیز امرسون الکساندر، ژوزه وردی، رونالد دنیل، ویلنر انریکه، ادسون آلبرتو، آرماندو فرناندو و هکتور ماتا تشکیل داده بودند.

ست نخست این دیدار به  سود ایران پایان رسید و والیبالیست ها  با  نتیجه  ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند. 

ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران به پایان رسید. 

در ست سوم تیم ایران بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ تمام کرد و در مجموع در سه ست متوالی برنده دومین دیدار خود در بازی های المپیک توکیو شد. 

تیم ملی ایران دو روز پیش نیز توانست تیم لهستان را با نتیجه ۳بر۲ شکست دهد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن آریکا آره نا ست سوم بازی ایران با ونزوئلا را تماشا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز