خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: از هواداران فوتبال تبریز عذرخواهی می‌کنم /تمام دارایی ماشین‌سازی پشت یک وانت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۰۹

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: از تمام هواداران ماشین‌سازی و هواداران فهیم تبریزی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل پیکان که با شکست 5 بر صفر شاگردانش همراه بود، اظهار داشت: از تمام هواداران ماشین‌سازی و هواداران فهیم تبریزی عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: ما از زمانی که به ماشین‌سازی آمدیم، سعی‌مان این بود که در وهله اول از آبرو و حیثیت فوتبال تبریز دفاع کنیم. نتایج خوبی هم کسب کرده بودیم اما از بازی با پرسپولیس فشاری روی تیم ما بود که باعث شکستمان شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: ما به خاطر همین فشار 5 گل در بازی با پرسپولیس خوردیم. اثرات آن بازی به همراه فشاری که روی بازیکنان بود مانند اینکه گفتند تبانی یا کم‌فروشی کردند، شرایط را به‌گونه‌ای پیش برد که تیم را به سختی برای این بازی جمع کردیم.

اکبرپور در خصوص وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: ما آن‌قدر هم بازیکن نداریم که بیاییم و اگر کسی اشتباهی کرد یا قهر کرد و رفت، بتوانیم فرد دیگری را آورده و جایگزین کنیم. الان هم برای بازی با نفت آبادان، مجبور هستیم بازیکنان را به نحوی که هست جمع کنیم و به آبادان برویم تا به هر شکلی که هست وارد زمین شویم.

وی افزود: ما هم مشکل فنی و هم مشکل روحی داریم که از اول وجود داشته است. آمدیم این شرایط را درست کنیم اما مشکلاتی وجود دارند که در نشست خبری بازی با پرسپولیس هم گفتم که نمی‌شود حالا درباره آن‌ها حرف زد. بخشی از مشکلات به مدیریت قبلی و بخشی به نقل و انتقالی که در باشگاه انجام شد برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: شرایطی داریم که اگر در مورد آن صحبت کنم، شاید خیلی‌ها تعجب کنند. تمام دارایی و همه‌چیز باشگاه ماشین‌سازی پشت یک وانت است که با خودمان امروز به یک زمین و فردا به زمین دیگری حمل می‌کنیم. هر روز منتظر هستیم تا ببینیم زمین تمرین‌مان کجاست.

اکبرپور با پذیرش مسئولیت شکست در این دیدار اظهار داشت: شاید اگر این مسائل را بگویم، برخی بگویند که بهانه می‌آورم، برای این‌که چنین مسئله‌ای پیش نیاید، این حرف‌ها را در وجود خودم می‌ریزم و در مورد هیچ‌چیز صحبت نمی‌کنم تا علت این وضعیت را بدانند که مشکل از من بوده و مقصر باخت من هستم. حرف دیگری ندارم چون اگر بخواهم حرف بزنم، خیلی چیزها باید بگویم که یکی دو ساعت طول می‌کشد.

وی ادامه داد: واقعاً ظلم زیادی در این مدت به ماشین‌سازی مظلوم شده است. در این نشست نمی‌گنجد که حرف بزنم، خودم هم نمی‌خواهم که حرف بزنم. عامل باخت من بوده‌ام. زمانی که آمدم، به خواسته هواداران آمدم و گفتم که هر وقت احساس کردید نمی‌توانم به تیم کمک کنم، با روی باز عذرخواهی کرده و می‌روم. الان چندین بازی است که از مدیریت جدید گفته‌ام که هر وقت بگویند آماده‌ام که عذرخواهی کرده و تیم را تحویل دهم اما مدیریت به نوعی نخواسته و گفته تیم را باید جمع‌وجور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان گفت: شرایط آن‌گونه نیست که خیلی‌ها فکر می‌کنند و می‌گویند تیم چرا باخت، چرا 3 یا 5 گل خورد. واقعیت این است که این تیم، تیمی است که جمع‌کردنش سخت است. یعنی ما برای هر بازی با هزاران مشکل طرف هستیم تا تیم را جمع کنیم  و 11 نفر را به زمین بفرستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز