خبرگزاری کار ایران

نازنین ملایی: برای اولین بار روئینگ ایران به نیمه نهایی صعود کرد/ با تغییر تاکتیک به مرحله بعد صعود کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۷۷۳

نازنین ملایی، قایقران المپیک ایران گفت: با برنامه ریزی که با مربی ام آقای افشین فرزام انجام داده بودیم ، توانستم رتبه سوم یک چهارم نهایی را بدست آوردم.

نازنین ملایی نماینده قایقرانی(روئینگ) کاروان ایران در المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره کسب رتبه سوم در مرحله یک چهارم نهایی و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اظهار داشت: مسابقه امروز بسیار سنگین بود و از سطح بالایی برخوردار بود. پنج نماینده برتر از 5 قاره شرکت کرده بودند.  

او ادامه داد: نفر اول از قاره آفریقا کسب سهمیه کرد، نماینده مکزیک نفر اول قاره آمریکا بود که کسب سهمیه کرد، همینطور نماینده سوئیس نفر برتر قاره اروپا و جهان بود. همچنین نماینده نیوزلند نفر اول قهرمانی جهان و ورزشکار برتر اقیانوسیه بود. نماینده چین هم در مسابقات آسیایی سهمیه کسب کرده بود.

ملایی خاطرنشان کرد: مسابقه دشواری بود اما طبق برنامه ریزی که با آقای افشین فرزام، مربی‌ام در روز قبل از مسابقه انجام داده بودیم، توانستیم ورزشکاران را آنالیز کنیم و در تاکتیک مسابقه‌‌ام تغییر ایجاد کنیم که خدا را شکر با این تغییر توانستم بهترین نتجه را کسب کنم و به نیمه نهایی صعود کنم.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز