خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: پرسپولیس می‌تواند همین امروز کار قهرمانی را یک‌سره کند/ استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود/ مسابقات المپیک را می‌بینم و فقط حسرت می‌خورم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۳۹

کارشناس فوتبال در مورد مسابقات امروز لیگ و دیدارهای المپیک صحبت کرد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص رقابت‌های امروز لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال لیگ برتر به مقطع حساس و هفته‌های پایانی خودش رسیده است و چند دیدار مهم و حساس امروز برگزار می‌شود. تحلیل‌های گوناگونی وجود دارد ولی من مسابقات این فصل را دیده‌ام و با توجه به برداشتی که دارم فکر می‌کنم نتایج امروز بتواند خیلی از مسائل را روشن کند.

وی در مورد تقابل حساس امروز پرسپولیس مقابل تراکتور و اینکه ممکن است تیم تبریزی با گرفتن امتیاز از پرسپولیس در قهرمانی این تیم وقفه ایجاد کند هم گفت: من اینطور نمی‌بینم و حتی فکر می‌کنم ممکن است امروز تکلیف قهرمانی لیگ یک سره شود و کار حتی به هفته پایانی هم نکشد. گمان نمی‌کنم پرسپولیس مشکلی در برتری در بازی امروز داشته باشد و اتفاقا در آن سمت به نظرم کار سپاهان مقابل ذوب آهنِ در حال سقوط به مراتب دشوار تر است و احتمال اینکه پرسپولیس امروز برنده شود و در آن طرف سپاهان امتیاز بدهد بیشتر است و برای همین حدس می‌زنم امروز حتی تکلیف قهرمانی لیگ روشن شود.

کارشناس فوتبال در مورد رقابت‌های جام حذفی که در پیش است هم گفت: در آنجا هم پیش بینی من با توجه به جمیع شرایط این است که استقلال قهرمان شود و قهرمانی دو تیم پرسپولیس و استقلال در یک فصل اتفاق جالبی می‌تواند باشد و با توجه به هواداران میلیونی این دو تیم شور و نشاطی که در سطح جامعه ایجاد می‌شود اتفاق خوبی است.

جلالی با اشاره به رقابت‌های المپیک هم گفت: من مسابقات المپیک را به طور دقیق پیگیری می‌کنم و رشته‌های مختلف ورزشی را نگاه می‌کنم و فقط حسرت این را می‌خورم که چرا تیم فوتبال ما در این رقابت‌ها حضور ندارد و اینکه چرا سال‌هاست ما در این رقابت در فوتبال به المپیک راه پیدا نکردیم. دلیلش واضح است و این است که ما متاسفانه همیشه یک روند و رویه اشتباه که در پیش گرفتیم را جلو بردیم و نخواستیم و سعی نکردیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و آنها را اصلاح کنیم. انتخاب‌های نادرست، بد موقع، تغییر و تحولات زیاد و نبود یک برنامه مدون و طولانی مدت باعث شده در این عرصه همیشه ناموفق باشیم.

وی در مورد اینکه انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی تیم امید را چطور ارزیابی می‌کند هم خاطرنشان کرد: بحث اشخاص خیلی مطرح نیست و باید دید برنامه‌ها در این خصوص چیست و فدراسیون چه برنامه ریزی برای رده‌های پایه خصوصاً تیم امید دارد. مهدوی‌کیا یک وجهه بین المللی دارد و با استفاده از تجربیاتش ممکن است بتواند فرد مفیدی باشد و در این سال‌ها هم در بحث فوتبال پایه فعالیت داشته و امیدوارم تجربیاتش مفید باشد.

جلالی در پایان با اشاره به مهاجرت برخی ورزشکاران و رقابت در قالب تیم پناهندگان گفت: این مسائل هم ناراحت کننده است و این‌ها سرمایه‌های ورزش کشور هستند و کاش می‌شد با تدبیر و راهکاری مانع اتفاقات این چنینی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز