خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران از نخستین مدال آور طلایی ایران قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۹۲

سفیر ایران در ژاپن روز یکشنبه در حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در محل سفارت از جواد فروغی نخستین مدال اور طلایی ایران در توکیو تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در این مراسم گفت: در این رویداد افتخار بزرگی نصیب ایران شد و فروغی توانست نخستین مدال کاروان و همچنین نخستین مدال تیراندازی را کسب کند و برای ایران افتخار آفرینی کند.

وزیر ورزش ادامه داد: این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک می گویم. ما انتظار نداریم در همه رشته ها مدال بگیریم و قهرمان شدن و کسب مدال سخت است.

رییس کمیته ملی المپیک هم اظهار داشت: این طلا که جواد فروغی کسب کرد از چند جهت ارزشمند است این قهرمان از شهر دهلران تلاش کرد و به اینجا رسید و به مردم سخت کوشش ایلام تبریک می‌گویم.

صالحی امیری ادامه داد: تلاش ها به ثمر نشست و تیراندازی به رشته مدال آور اضافه شد. همه نهادها که به کاروان ایران کمک کردند تشکر می‌کنم کسب مدال جواد فروغی انگیزه خوبی را برای کاروان فراهم کرد و امیدواریم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

جواد فروغی نخستین مدال اور کاروان گفت: بالاتر از مدال لبخندی أست که کام مردم را شیرین کرد و این ارزشمند أست امیدوارم این مدال برای سایر رشته ها تکرار شود و با سبد پر تر به کشور باز گردیم.

فروغی روز گذشته در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر ایران را صاحب مدال طلا کرد و به عنوان نخستین مدال آور تیراندازی در تاریخ المپیک لقب گرفت. 

تیراندازی در نهمین دوره حضورش در المپیک صاحب مدال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز