خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی عالمیان از مردم ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۲۱

تنها المپین تنیس روی میز ایران، بخاطر حذف دور از انتظارش در المپیک از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در پی حذف زودهنگام جوان شایسته تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو، عالمیان به دلیل اعتراضات پی در پی به نحوه قضاوت داوری از ملت ایران عذرخواهی کرد.

نیما عالمیان ضمن عذرخواهی از ملت شریف ایران به دلیل باخت به نماینده انگلیسی، بابت حرکت نابجا در انداختن راکت بر روی میز ابراز تاسف و پشیمانی کرد و دلیل این اتفاق را ایرادات مکرر داور به نحوه سرویس زدن نیما در لحظات حساس بازی دانست.

نیما در این مورد گفت: دنبال بهانه برای باخت نیستم اما فیلم بازی موجود می‌باشد که داور در لحظات حساس روی پوئن‌های مهم از من یک سری خطاهای سرویس گرفت که در نتیجه بازی تاثیر زیادی داشت. اینکه تصمیم داور مغرضانه بود یا خیر نمی‌دانم، اما طی نامه رسمی فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز این مشکل مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

تنها المپین تنیس روی میز ایران افزود: تمرینات بسیار زیادی انجام دادم و تلاش فراوان کردم تا در آوردگاه المپیک نتایج مطلوبی کسب کنم تا دل مردم شریف ایران را شاد کنم اما شرمنده هستم که نتوانستم باعث شادی مردم کشورم شوم که جو و فشار روانی میدان بزرگ المپیک در این ناکامی بی تاثیر نبود.

نیما در پایان گفت: از تمام کسانی که بنده را با انرژی مثبت حمایت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک آینده جبران کنم و موجبات شادی هموطنانم را فراهم کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز