خبرگزاری کار ایران

مهسا یزدانی: قطعاً می‌توانیم 6 ام شویم و سهمیه جهانی را بگیریم/ تنها دلیل بازی نکردنم در سال گذشته کرونا بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۷۰

بازیکن تیم هندبال بانوان درخصوص شرایط خودش و تیم ملی صحبت کرد.

مهسا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط هندبال بانوان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی حاکم است و در ابتدا جا دارد از رئیس فدراسیون و همه عزیزانی که در فدراسیون هندبال زحمت می‌کشند تشکر کنم چرا که واقعاً فکر نمی‌کردیم با وجود کرونا تیم را اعزام کنند ولی این کار انجام شد که اتفاق خیلی خوبی بود.

وی در مورد شرایط تیم گفت: در مورد شرایط حال حاضر تیم هم می‌توانم بگویم هم خوشحالم و هم ناراحت خوشحالم از این بابت که دوستان خوبم می‌روند وبجای 5 سهمیه 6 سهمیه داریم و قطعا می‌توانیم 6 ام شویم و سهمیه جهانی را بگیریم و ناراحتی‌ام از این جهت است که سال گذشته بدلیل شرایطی که داشتم نتوانستم بازی کنم و باید دور از دوستانم در تیم ملی باشم و کنارشان برای کسب سهمیه جهانی بجنگم.

یزدانی در خصوص شرایط کرونا و دوری اش از هندبال گفت: کرونا همانطور که برایم بد بود نفع‌هایی هم به دنبال داشت، به دلیل شرایط کاری‌ام تنها سالی بود که از رشته مورد علاقه‌ام هندبال دور شدم و نتایج مثبتی هم به دنبال داشت و در دوران کرونا توانستیم کارهای جدیدی را آغاز کنیم و در دنیای مجازی فعالیت کنیم و همینطور در کلینیک‌های مختلف به دوستان ورزشکارمان خدمات مختلفی را مثل برنامه ورزشی و تغذیه ارائه دهیم و امیدوارم امسال تا قبل از شروع بازی‌ها همه واکسینه شوند و این اتفاقات تکرار نشود. 

وی در ادامه درباره شرایطش افزود: همیشه از خیلی چیزها گذشتم که فقط بازی کنم و تنها دلیل بازی نکردنم در سال گذشته کرونا بود و کاری را شروع کرده بودم که نمی‌توانستم نیمه راه رهایش کنم و اینکه همیشه طبق قراردادی که باتیم ها می‌بستیم. آخر هفته ها مسابقه داشتیم اما متاسفانه سال گذشته بازی ها به صورت متمرکز برگزار شد که این موضوع برای من اتفاق ناخوشایندی بود. درحال حاظر در کلینیک پزشکی ورزشی به صورت خصوصی فعالیت می‌کنم و ورزش های گروهی دوتا از باشگاه هایم تعطیل شده است. امیدوارم زودتر شاهد واکسیناسیون همگانی و ریشه کن شدن این ویروس باشیم تا بتوانیم به نقاط مختلف برویم و فعالیت‌مان را ادامه دهیم. 

وی در آخر افزود: امیدوارم حامیان بیشتری از هندبال حمایت کنند زمانی. بازیکن ها حمایت شوند نتایج بهتری کسب خواهند کرد و جوانان بیشتر به ورزش روی می‌آورند و هدفمند به مسیرشان ادامه می‌دهند.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز