خبرگزاری کار ایران

اخباری: عوامل برگزار کننده مسابقات به فکر حق و ناحق شدن در مسابقات باشند/ جایگاه سایپا با این توان و امکانات اصلاً اینجای جدول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۶۳

سرمربی سایپا در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. آلومینیوم یکی از پدیده‌های این فصل بود و با وجود اینکه فصل اول حضورشان در لیگ بود، نتایج خوبی کسب کردند.

وی افزود: تیم منصوریان قابل احترام بازی می‌کند و خودش هم مربی خوبی است که ایده‌های خوبی دارد. چهار بازی اخیر این تیم را که مربوط به سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی بوده است، دیده‌ام. فردا یک بازی خوب را خواهیم دید که امیدوارم توأم با برد تیم سایپا باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص میزان امیدش برای بقا در لیگ برتر، گفت: ما در شرایطی هستیم که همه امیدوارانه کار را دنبال می‌کنیم. شاید هفته گذشته و پیش از آمدن من به تیم، شرایط طوری بود که همه از بازی ما مقابل گل‌گهر تعجب کرد و حتی آقای قلعه‌نویی هم به این مسئله اشاره کرد. شاید این 30 درصد توان بازیکنان ما بود و پیروزی را کمترین حق‌مان می‌دانستیم.

اخباری تأکید کرد: در این هفته‌های پایانی باید مسئله حق و ناحق شدن، مهمترین بحث برای تمام عوامل برگزارکننده باشد. همه کارشناسان می‌گویند که پنالتی هفته قبل ما باید تکرار می‌شد، اما این مسئله چه دستاوردی دارد وقتی سه امتیازی که حق مسلم ما بود، از دست رفت؟ اول از همه به دلیل کم دقتی بازیکنان خودمان و بعد داوری که تمرکز لازم را نداشت، پنالتی را تکرار نکرد تا موقعیت‌مان از دست برود. من نمی‌گویم عمدی بوده است، اما به هر حال در یورو می‌دیدیم که داوران چقدر روی پنالتی‌ها دقت می‌کردند. ما خیلی مواقع در بحث داوری‌ها بهانه VAR می‌آوریم، اما یکسری مسائل با چشم قابل تشخیص است، اما تحت تأثیر نیمکت حریف و نام تیم حریف قرار گرفتن، یک مقدار مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و تمرکز عوامل برگزاری را دچار خدشه می‌کند.

وی افزود: ما مجموعه‌ای هستیم که از رأس مدیریت تا هیئت مدیره و کادر فنی و بازیکنان باغیرتی که هفته پیش از جان مایه گذاشتند، سعی داریم در لیگ بمانیم. فردا هم این اتفاق رخ می‌دهد. من هفته گذشته گفتم که یک بازی صد درصد تاکتیکی خواهیم دید، همینطور هم شد و فردا هم یک بازی صد درصد تاکتیکی را از تیم ما خواهید دید. هفته پیش با 24 ساعت در جلسه تئوری توانستیم یک بازی متفاوت انجام دهیم که 30 درصد خواسته ما برآورده شد و این هفته فرصت بیشتری داشتیم. توان بازیکنان ما بیشتر از اینهاست و جایگاه سایپا با این توان و امکانات اصلاً اینجای جدول نیست و این بازیکنان توانمند هم نباید در این جایگاه باشند. به دو بازی باقیمانده امیدوار هستیم. کاری به باقی بازی‌ها نداریم و می‌خواهیم سربلند خارج شویم و همدل و هم‌قسم شدیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره غیبت علیرضا منصوریان روی نیمکت به دلیل محرومیت و تأثیر آن در بازی فردا گفت: منصوریان سرمربی این تیم و تأثیرگذار است که از کنار خط به بازیکنانش انرژی می‌دهد، اما این مسئله چندان تفاوتی ندارد. آنها بازیکنان بااستعدادی دارند که در بین آنها جوانان و بازیکنان باتجربه‌ای هستند که توان خود را نشان داده‌اند و خیلی شرایط‌شان خوب است و نتایج خوبی گرفته‌اند. تنها شکست پرسپولیس به‌عنوان صدرنشین لیگ مقابل آلومینیوم در خانه این تیم بوده است و همین نشان می‌دهد که توانایی بالایی دارند. آقای منصوریان هم تمهیداتی برای این بازی دارد که امیدواریم به سود ما باشد.

اخباری درباره ضعف تیمش در خط حمله که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ است، گفت: تیمی که می‌تواند موقعیت گل ایجاد کند، نشان می‌دهد که این تعداد گل به دلیل مسائل روحی و روانی است که به قبل مربوط می‌شود. ما مقابل گل‌گهر هم سه چهار موقعیت خوب داشتیم، موقعیت‌های 70، 80 درصدی. بازیکنان خط حمله سایپا واقعاً بازیکنان خوب و موردعلاقه من هستند که وقتی با تیم دیگر مقابل این تیم قرار می‌گرفتم، از رویارویی با آنها ترس داشتیم. سه بازیکن خوب و سرعتی در خط حمله سایپا هستند که از این بابت نگرانی نداریم و به مرور این مسئله را حل خواهیم کرد.

وی درباره اینکه چقدر به دیدار سپاهان و ذوب‌آهن چشم خواهند داشت، گفت: اصلاً نگاهی به هیچکدام از بازی‌ها نداریم. ما برای بازی خودمان می‌رویم و اینکه وجهه تیم ما دچار خدشه شده بود را کمی برگرداندیم. وجهه تیم با ریشه سایپا را با تلاش مدیران این باشگاه برگردانیم و به بازیکنانم گفته‌ام که توجهی به بازی‌های دیگر نداشته باشند. باید وجهه این تیم بازیکن‌ساز را با مدیران بزرگی که دارد برگردانیم و برای احترام قائل شدن فوتبال برای خودمان، وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا و در بخش پایانی اظهار داشت: محروم نداریم و حدود هشت بازیکن مصدوم هستند که به این بازی نمی‌رسند. از بازیکنانم باید تشکر کنم که تمرکز لازم را دارند و همچنین باید مدال طلای آقای فروغی را تبریک بگویم که در این روزهای ناخوش احوالی، کمی مردم و ورزش ایران را خوشحال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز