خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: حواشی بازی با پرسپولیس ماشین سازی را بهم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲۶۲

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در مورد بازی مقابل پیکان تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از مصاف ماشین سازی تبریز برابر پیکان تهران عنوان کرد: شرایط ما در هفته پس از بازی با پرسپولیس خوب نبود و ما سعی کردیم که شرایط را جمع و جور کنیم. حواشی برای آیتم و بازیکنان ایجاد شد که طبیعتا از نظر روحی تیم را بهم ریخت ولی خداراشکر با مدیریت و درایت باشگاه و کادرفنی این شرایط را فعلا جمع کردیم و برای بازی با پیکان آمده‌ایم. می‌دانیم که پیکان یک تیمی است که از نظر فنی تیم خوبی است و یکی از تیم‌هایی است که در لیگ برتر مقابل تیم‌های بزرگ اکثرا نتیجه گرفته است.

او ادامه داد: با استفاده از اوت دستی های بلند تمام تیم ها را به چالش می‌کشند. ما آنها را کاملا آنالیز کرده ایم و امیدوارم روحیه‌شان برگشته باشد تا با تمام وجود بازی کنیم و یک نتیجه‌ای در خور شأن باشگاه ماشین سازی بگیریم و از حیثیت‌مان دفاع کنیم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: ما منصور باقری را فردا نخواهیم داشت که در بازی با پرسپولیس کارت قرمز گرفته بود و مصدوم خداراشکر نداریم ولی شرایط تیم ما طوری است که نفر نداریم. امیدواریم که بازی خوب و نتیجه خوبی را ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز