خبرگزاری کار ایران

خداحافظی آرمین هادی پور با المپیک توکیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۰۵

نماینده تکواندو ایران در المپیک توکیو از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش ایلنا، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از امروز (شنبه – دوم مردادماه) ساعت 10 صبح به وقت محلی (5:30 به وقت ایران) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز و در روز اول این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که آرمین هادی‌پور به عنوان نماینده ایران بود.

هادی‌پور در اولین دیدار خود موفق شد "جفرسون اوچا" از کلمبیا دارنده مدال نقره قهرمانی آمریکا و پنج نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه 22 بر 19 شکست دهد. آرمین در دومین مبارزه خود برابر "لوکاس گوزمان" نماینده آرژانتین دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک نوجوانان، برنز قهرمانی جهان، دو نقره و یک برنز قهرمانی آمریکا، نقره قهرمانی نوجوانان آمریکا، طلا و برنز بازی‌های آمریکایی، سه برنز گرندپری، یک نقره بازی‌های یونیورسیاد و 28 طلا، نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و در حالی که دچار پارگی رباط صلیبی است نتیجه را 26 بر 6 واگذار کرد.

آرمین با صعود نماینده آرژانتین به فینال المپیک می‌توانست در جدول رپه‌شارژ قرار بگیرد که با شکست این هوگوپوش برابر نماینده ایتالیا از قرار گرفتن در این جدول و حضور در ادامه رقابت ها بازماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز