خبرگزاری کار ایران

نگران استقلال هستم

حسن روشن: تا کی می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۶۵

پیشکسوت استقلال از شرایط این تیم ابراز نگرانی کرد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: دیگر نمی‌توانیم در خصوص شرایط استقلال صحبتی را بر زبان بیاوریم. باید اعتراف کنیم که شرایط این تیم اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: تیم در کوران رقابت‌های لیگ برتر است و در حالی که تنها دو هفته از رقابتها باقی مانده، بازیکنان تمرین نمی‌کنند و این یعنی اوج بی‌نظمی و عدم هماهنگی. من واقعا نگران هستیم که استقلال چگونه می‌خواهد فردا مقابل نساجی بدون اینکه تمرینی را انجام داده به میدان برود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: واقعا مدیران استقلال هم هیچ واکنشی به جریان‌های اخیر نشان نمی‌دهند. بازیکنان از مشکلات مالی گله دارند و این هم حق طبیعی آنهاست که پولشان را دریافت کنند. اما در باشگاه استقلال هم هیچ‌کس پاسخگوی آنها نیست.

روشن افزود: واقعا از متولیان ورزش سوال می‌کنم تا کی می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؟ تا جایی که من می‌بینم چیزی از استقلال باقی نمانده است.

وی بیان داشت: شرایط استقلال آنقدر اسفناک است که بازیکنان به راحتی علیه مدیریت باشگاه موضع می‌گیرند و جالبتر اینکه آنها هم واکنشی ندارند زیرا کاری انجام نداده‌اند و در این بین بازیکنان حق دارند. امیدوارم استقلال هرچه زودتر از این شرایط خارج شود زیرا هواداران چند سال است که ناراحت هستند و تنها دلخوشی‌شان این است که استقلال قهرمانی کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز