خبرگزاری کار ایران

خلعتبرِی: هم قسم شده بودیم تا فصل خوبی برای سپاهان رقم بزنیم/ به اتفاقات دو هفته آینده خوشبین هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۱۲

وینگر سپاهان در مورد دیدارهای این تیم در دو بازی پیش رو صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل پدیده اظهار داشت: پدیده تیم خوبی است و سرمربی خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و به همین دلیل می‌دانستیم بازی دشواری مقابل این تیم داریم و آنها به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودند و به چیزی جز سه امتیاز جلوی ما فکر نمی‌کردند و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود ولی خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و زحمات کادرفنی توانستیم پیروز شویم و فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته این نتیجه بودیم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم و می‌توانستیم به برد پرگل‌تری دست پیدا کنیم.

وی افزود: شرایط بالای جدول کمی پیچیده شده است و ما تصمیم‌مان بر این بود که در بازی‌های باقی مانده پیروز شویم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم و خدا را شکر مقابل پدیده به این مهم دست پیدا کردیم و در دو بازی باقی مانده هم با وجود کار سختی که داریم همه تلاشمان بر این است که 6 امتیاز را کسب کنیم و اگر قسمت‌مان بود بتوانیم قهرمان شویم. هنوز چیزی مشخص نیست ولی ما تا لحظه آخر تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وینگر سپاهان در مورد شانس قهرمانی این تیم عنوان کرد: ما دو بازی سخت در پیش داریم و این هفته باید در دربی به مصاف ذوب آهن برویم که آنها هم در پایین جدول مشغول رقابت هستند و قطعاً برای بردن به زمین می آیند و در هفته پایانی هم به مصاف استقلال خواهیم رفت که آنها هم تیم خوب و قابل احترامی هستند و واقعاً کارمان سخت است ولی از آن طرف پرسپولیس هم دیدار دشواری مقابل تراکتور دارد که به نظرم می‌توانند از این تیم امتیاز بگیرند و ضمن اینکه در دیدار هفته پایانی آنها با پیکان هم احتمال امتیاز دادن آنها وجود دارد. به هر حال من به اتفاقات دو هفته آینده خوشبین هستم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

خلعتبری در پایان گفت: جا دارد از زحمات بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم و هر نتیجه‌ای رقم بخورد هواداران بدانند ما همه تلاشمان را کردیم و هم قسم شدیم که آنها را خوشحال کنیم و در این فصل بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند ارائه دادیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم در پایان بتوانیم جام را به هواداران عزیز هدیه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز