خبرگزاری کار ایران

منصوریان: فساد در لیگ برتر لاکچری است / داوران چهارم به سیر و پیاز داغ اتفاقات اضافه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۴۳

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره اتفاقات مصاف مقابل تراکتور تبریز صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان درباره اتفاقات دیدار مقابل تراکتور تبریز گفت: فکر می‌کنم این دومین بار است که اینطور عصبانی می‌شوم. یکبار در مسجد سلیمان بود که اینطور عصبانی شده بودم. این موضوع به سلیمانی برمی‌گشت که کارشناس نباید خودش داور باشد. باید عرض کنم درمورد صحبت‌هایی که انجام دادم و در زمین بازی و خارج از زمین، عین واقعیت بود. در تمام سطوح فوتبال ما فساد بیداد می‌کند. اگر کسی بگوید فوتبال ما پاک است دیوانه است. بعضی از قسمت های فوتبال خیلی ناپاک است، خیلی عجیب غریب، کاری به بحث با نیمکت حریف ندارم.

او ادامه داد: الان ده سال است که در حوزه فوتبال داخلی هستید، شما از نسل من بازی می‌کردن داوران مثل اصفهانیان، رحیمی مقدم، مسعود مرادی و آقای عسگری سوال کنید که چند سرمربی اخراج کردند؟ نکته این است که داور چهارم کارش چیست؟ خبرچین است یا مبصر است؟ این داوران چهارم معضل تمام سرمربیان هستند. کل داوری را رها می‌کنند و آقا حرف نزن و آقا پای تو از خط رد نشود و به داور می‌گویند که سرمربی چه گفته! مثلاً بازی پیکان و سایپا از فاصله شصت متری تشخیص می‌دهند که پنالتی بود یا نه!

منصوریان اضافه کرد: داوران چهارم در قدیم نبودند و نیمکت‌ها خیلی با هم خوب بودند. مشکل ما با فضای فرهنگی و روحی این داوران است. این‌ها به غیر از اینکه می‌شنوند سیر و پیاز داغ را اضافه می‌کنند! بین ما و نیمکت حریف یک چیزی شد و گذشت ولی داور چهارم رفت و زیر گوش داور گفت که کارت قرمز بده! من مربی‌ای هستم که خودم را حفظ نمی‌کنم و برای تیمم هر تلاش مثبتی را انجام می‌دهم. می‌خواستم به داور چهارم بگویم که صبر کن که قرار نیست داور بداند و اگر داور بیاید باید کارت بدهد. مباحث روانی داوران ما بسیار ضعیف است. در صحبت‌های کن اعتراضی به داوری دیدید؟ در حین بازی وقتی گل اول و دوم را خوردیم و پنالتی ما را نگرفت، باز آیا کنار زمین چیزی دیدید؟

سرمربی تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: من تمام وقتم این داور چهارم می‌گیرد، یک خط کش دارند که ببیند من از زمین خارج می‌شوم یا خیر. آقای میثاقی من در هیچ برنامه‌ای از داوری بد نگفتم؛ من به داور چهارم گفتم وقتی زبان ترکی بلد نیستی و نمی‌دانی توهین کرده یا نه بیجا کردی که داور را خبر کردی! من می‌خواهم می‌گویم در مورد داور شک و شبهه‌ای ندارم. 

او به فساد در فوتبال اشاره کرد و گفت: داخل فوتبال ما فساد است و نمی خواهم در مورد فساد در رسانه ملی صحبت کنم. من به آقای کامرانی فر هم گفتم. گفتم که یکی از سه نفری هستند که شاید روی خط نام ببرم، آقایان اسدی، قنبرزاده و نبی چهارمین فردی هستید که بازتاب بزرگی خواهید داشت. نباید مربیان دغدغه این را داشته باشند، از داوری چیزی نمی‌گویم، فلان مربی فلان داوران برایش قضاوت می‌کنند.

منصوریان درمورد فساد در فوتبال همچنین گفت: فساد صرفا برای لیگ دو نیست، در لیگ یک هست و در لیگ برتر هم لاکچری‌تر دنبال می‌شود و دیدید که مسأله ای روی مسأله داوری نداشتم. در سه هفته گذشته بیشترین ضرر را در داوری ما دیدیم. ما چیزی اضافه بر سازمان نمی‌خواهیم و شاید در رابطه با عصبانیت بعد از اخراج این شدت را بتوانم قبول کنم که کار جالبی نبود اما هر چیزی که خارج از زمین درباره فساد گفتم حقیقت داشت و من و شما هم در تریبون ملی نمی‌توانیم آن را بگوییم. اثبات فساد سخت است و اگر ریشه بدواند کار آدم‌های درست را سخت می‌کند.

او در پایان خطاب به میثاقی هم گفت: من رد نداده بودم و درست می‌گفتم هر چه گفتم را. کاملا هر چیزی را گفتم را هستم. هر کسی خواست درمورد فساد صحبت کند، من هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز