خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: شرمنده توپ جمع کن شدم / حامد لک نباید چنین رفتاری می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۳۵

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز درمورد اتفاقات بازی با پرسپولیس تهران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا اکبرپور درخصوص بازی مقابل پرسپولیس و شایعات تبانی اظهار داشت: در جریان وضعیت ما هستید، متاسفانه در ۱۶ تیم لیگ برتر ۱۴ تیم منتظر این بودند که پرسپولیس را شکست بدهند و کاری به این ندارم. ما با تمام وجود به زمین رفتیم و در ۱۰ دقیقه اول بازی سه موقعیت گل داشتیم که می‌شد به گل برسیم. تمام تلاش این بود که نتیجه بگیریم که شایستگی تیم‌مان نشان بدهیم. فوتبال همین است. یک روز آلمان برزیل را می‌برد و یک روز از اسپانیا شکست می‌خورد. این شیرینی فوتبال است. ما برای نتیجه گیری رفتیم ولی نشد. بچه ها با تمام وجود به زمین رفتند. انتظارات از تیم ما بالا بود. 

او ادامه داد: نفرات کمی داریم. ما کمبود بازیکن داریم. تیم نیم فصل اول با نیم فصل دوم خیلی فرق می‌کند. سه چهار بازیکن خوب ما هم به تراکتور رفتند. نفراتی که هم که اضافه شدند مصدوم بودند؛ بازیکنان خوبی مثل رضا آذری آمدند و نمی‌گویم بد بودند ولی مصدوم بودند.

اکبرپور درباره اخراج بازیکن ماشین سازی مقابل پرسپولیس گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار جلوی پرسپولیس بازی کردند. خودم اولین بار در لیگ برتر تجربه کردم هم استرس داشتم. من حتی در بازی احساس میکردم پاهایم آتش گرفته است. مقابل استقلال با ماشین سازی در جام حذفی بازی داشتیم که فکر میکردم پایم آتش گرفته! این استرس بازی است. خیلی از بچه های ما فشار بازی و استرس داشتند. ۱۴ تیم دنبال این بودند که پرسپولیس را شکست بدهند. 

سرمربی ماشین سازی افزود: همه تیم‌های لیگ منتظر بودند که ما پرسپولیس را شکست بدهند که این روی ما فشار وارد می‌کرد. مالکیت و مدیریت عوض شده است و در این چند هفته کوتله شرایط طوری بود که پرداختی‌ها نامنظم بود. مدیریت جدید دو پرداختی به بازیکنان داشته است و قبل از بازی قرار بود بازهم پرداختی داشته باشند که حساب‌ها مشکل داشت و تاخیر پیدا کرد. 

اکبرپور درمورد شایعه تبانی اضافه کرد: راحت‌ترین چیز این است که به گردن بازیکنان بندازم که بگویم تبانی کرده‌اند. اما وجدانم قبول نمی‌کند. شاید کسی ناراحت شود و کسی هم خوشحال شود ولی تهمت نمی‌زنم. هر تیمی که احساس می‌کند کم‌کاری شده است می‌توانند بروند و شکایت کنند ولی من نمی توانم به کسی تهمت بزنم. من خودم فوتبالیست بودم و آسان‌ترین توپ‌ها را از دست داده‌ام. اگر کسی عمدا چنین کاری کرده خودش می‌داند با خدای خودش ولی من به کسب تهمت نمی‌زنم و به بازیکنانم احترام می‌گذارم. من دو تعویض در بازی داشتم و علتش هیچ چیز نبود به غیر از اینکه چون اخراجی دادیم باید در مقابل فشار حریف تغییر انجام بدهیم.

او ادامه داد: باید شرایط را طوری می‌کردیم که بخواهیم گل بزنیم. اگر کسی را تعوض کردم به این خاطر بود که مجبور بودیم نه اینکه کسی کمکاری کرده باشد. من اتهام نمی‌زنم و کسی اگر می‌تواند و می‌گویند که تبانی است بیاید و اثبات کند. ما بیانیه دادیم و از بازیکنان حمایت کردیم. باید با روحیه در مسابقات حاضر شویم و با روحیه بازیکنان بازی نکنیم.

اکبرپور درمورد بیانیه باشگاه ماشین سازی در مورد ویدیوی حامد لک عنوان کرد: واقعا ما فوتبال پاک را باید همه طور پاک نگه داریم. اگر توپ جمع کن قصور دارد من فوتبالیست باید بدانم که کجا هستم و نباید با یک حرف بد به حیثیت فوتبال لطمه بزنم. امیدوارم که چنین چیزهایی پیش نیاید ولی خودم از چیزی که در ویدیو دیدم ناراحت شدم. شرمنده این توپ جمع کن شدم و حرکت خوبی نبود. رای کمیته انضباطی برای ما هیچ سودی ندارد. امیدوارم رای طوری باشد من به عنوان فوتبالیست بدانم وقتی در زمین برای فوتبال حضور دارم باید محدوده خودمان را بشناسیم. باید هر چیزی که به سود قوتبال ماست انجام شود. ما فوتبال بازی کردیم و تمام رفتارها را دیده‌ایم ولی جرعت نمی‌کردیم به یک بچه توپ جمع کن چیزی بگوییم. حامد لک را محروم کنند و هر چیزی که شود سودی برای ما ندارد ولی دوست ندارم بازیکنی بزرگی مثل حامد لک از فوتبال محو شود ولی یکسری چیزها باید رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز