خبرگزاری کار ایران

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک - توکیو۲۰۲۰

خدمتی: بدنبال کسب بهترین نتیجه در المپیک توکیو هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۶۳۱

بانوی تیرانداز اعزامی به المپیک توکیو ۲۰۲۰ گفت: با وجود شرایط کرونایی اما با تمرینات ویژه، آماده حضور در المپیک هستیم و تلاش می کنیم تا با کسب نتایج خوب، دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، نجمه خدمتی تیرانداز المپین کشورمان در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در زمان قرنطینه بدلیل همه گیری بیماری کرونا در منزل به سختی تمرین کردیم چرا که امکان تیراندازی نبود و فقط حالت گیری و تمرین خشک داشتیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم بخصوص اینکه حدود دوماه در کشورهای مجارستان و کرواسی برای کسب آمادگی به منظور حضوری بهتر در المپیک توکیو در اردو بودیم.

وی درباره شناخت از حریفان گفت: در هر مسابقه حدود 40 تیرانداز حضور دارند که همه از بهترین های دنیا و بیشتر حریفانم از شرق آسیا و اروپا هستند  که به طور حتم با آمادگی کامل به میدان می آیند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا هم سطح آنان ظاهر شوم.

وی افزود: در المپیک همه به قصد کسب مدال می آیند و هیچ ورزشکاری هرچقدر قدرتمند، نمی تواند مدال یا موفقیتش قبل از بازی را پیش بینی کند امیدوارم روز مسابقه خدا یاری کند و روز تیراندازان ایرانی باشد و نتیجه طبق برنامه ریزی های ما پیش رود تا دل مردم ایران شاد شود.

خدمتی تاکید کرد: از دکتر صالحی امیری و کمیته ملی المپیک تشکر ویژه دارم چرا که به واقع از ما حمایت کردند، رشته ما تجهیزات محورو مصرفی است  که نیاز به حمایت داریم و خوشبختانه از طرف ایشان حمایت خوبی شدیم و ما هم تلاشمان بر این است که همیشه  بهترین خودمان باشیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

تیرانداز المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان ایران در المپیک  ۲۰۲۰ توکیو "همه برای ایران"  گفت: همه برای ایران باید تلاش کنیم و واقعا شعار خوبی است که پر از انگیزه، انرژی مثبت و روحیه است و به نوعی ما را تشویق می کند تا دست به دست هم دهیم و پرچم ایران عزیزمان را در این شرایط سخت بالا ببریم و باعث شادی و لبخند مردم عزیزمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز