خبرگزاری کار ایران

اهدای 800 میلیون تومان به کشتی گیران و کادر فنی در آستانه اعزام به المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۸۷

مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو روز جمعه و به صورت خصوصی در محل خانه ی کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به المپیک، این مراسم بدون مهمان برگزار می شود و نفرات اعزامی توسط پدر شهید مصطفی صدرزاده بدرقه و از زیر کلام اله مجید رد خواهند شد.

فدراسیون کشتی به منظور ایجاد انگیزه در بین نفرات اعزامی، مبلغ 800 میلیون تومان پاداش به کشتی گیران و کادر فنی در این مراسم، اهداء خواهد کرد.

فدراسیون کشتی همچنین پاداش دلاری برای کسب کنندگان مدال المپیک تعیین کرده است و کشتی گیران در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز 5، 3 و 2 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آن ها اهداء خواهد شد.

در روزهای گذشته نیز از سوی مسئولان استانی و حامیان مالی نیز پاداش های نقدی، دلاری و سکه ی طلا به کشتی گیران و کادر اعزامی اهداء شده است ضمن اینکه با پیگیری فدراسیون کشتی کلیه پاداش و حقوق اهدایی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به نفرات اعزامی پرداخت شد.

پیش از این نیز از طرف وزارت ورزش برای کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و250 میلیون تومان و مدال برنز 750 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کمیته ملی المپیک نیز برای کسب مدال طلا ۱۰ هزار یورو ، نقره ۵ هزار یورو و برنز ۳۵۰۰ یورو در پای سکو اهداء می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز