خبرگزاری کار ایران

کامرانی فر: تمامی لیگ‌ها تحت نظر هستند / بی اخلاقی‌ها مورد کنکاش قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۸۹

حسن کامرانی فر می گوید فدراسیون فوتبال به هیچ وجه بی عدالتی را نمی پذیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون گفت: پیش از هر بحثی درباره فوتبال باید به این سوال اساسی پاسخ دهیم که افراد به فوتبال اعتبار می بخشند یا فوتبال آن ها را معتبر می کند. به شخصه می گویم هرچه دارم از فوتبال دارم و اگر اعتباری در جامعه برای من ایجاد شد از فوتبال بوده، ولی معتقدم لازم است به فوتبال توسط مسئولان، مربیان، بازیکنان، کادر فنی و اهالی فوتبال اعتبار داده شود و قرار نیست فقط این فوتبال باشد که به آنها اعتبار بدهد. وی در ادامه گفت: ما باید کاری کنیم که به اعتبار فوتبال لطمه نخورد. اگر مسئولان فدراسیون، مربیان، بازیکنان و تصمیم گیران فوتبال به دنبال اعتبار فوتبال باشند، جایی برای کارهای غیر اخلاقی نمی ماند. شخص اول فدراسیون با تمام توان و بسیار جدی به دنبال اعتبار بخشیدن به فوتبال است و با صدور دستورات اکید این موضوع را دنبال می کند تا مسائل غیر فوتبالی از بین برود.

کامرانی‌فر ادامه داد: فدراسیون فوتبال بی عدالتی را به هیچ وجه نمی پذیرد و در آینده ای نزدیک تصمیمات بزرگ فدراسیون را در این حوزه خواهید دید. جلسات بطور مرتب و با حضور مسئولان و ارکان قضایی فدراسیون برگزار و خروجی این جلسات از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی می شود. فعلاً بازی های پلی آف لیگ دو فوتبال متوقف شده تا مسائل مهم این لیگ بررسی شود. سایر لیگ ها را هم مانند لیگ دو تحت نظر داریم و به زودی تصمیم ها ازطریق ارکان قضایی اخذ و اعلام می شود و قطعا مسائل غیر اخلاقی نیز مورد کنکاش قرار می‌گیرد. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد این که آیا تضمینی برای بررسی مسائل غیر اخلاقی سایر لیگ‌ها وجود دارد نیز گفت: هیچ فرقی بین تیم ها در هیچ رده ای نیست و تمامی لیگ ها تحت نظر قرار دارند. برای ما تفاوتی بین محل فساد وجود ندارد و اگر چنین موضوعی به قطعیت برسد با آن به شدت برخورد می کنیم. به گونه‌ای که در ماجرای رقابت‌های لیگ دسته دوم هم موضع فدراسیون روشن و قاطع بود.

وی در مورد غیبت سرمربیان در نشست های خبری گفت: برخورد با سرمربیان صورتجلسه شده و ارکان قضایی طی نامه ای به همه باشگاه‌ها اعلام کردند که اگر سرمربیان در جلسات حضور نداشته باشند، مشمول جریمه و محرومیت شده و تصمیم درباره همین چند بازی گذشته نیز اتخاد خواهد شد و خروجی آن را به زودی خواهید دید. نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها نیز جزئی از بازی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این عدم حضور ۱۰ هزار دلار جریمه در نظر می گیرد. موضوعی که وجود دارد آن است که قبلاً جریمه‌ها مطابقت نداشته و قابل ارزش با برگزاری بازی‌های لیگ نبوده است. 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در ادامه یکی از مسائل مهم فدراسیون را بازی های تیم ملی فوتبال دانست و گفت: ما مسابقات بحرین را با همه سختی ها و مشکلات با موفقیت کم نظیری پشت سر گذاشتیم و با حمایت مدیران  فدراسیون فوتبال به پیروزی فوق العاده ای دست یافتیم. اما برای صعود به جام جهانی مسابقات مهم دیگری پیش رو داریم. برخلاف بعضی صحبت ها گروه ایران ساده نیست و ۵ تیم دیگر این گروه همگی تلاش می کنند تا به جام جهانی صعود کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند. این درست است که فدراسیون فوتبال تنها مرجعی درنظر است که برای فوتبال تصمیم می‌گیرد؛ ولی فوتبال در ایران برای همه مهم است و برای صعود باید همه دست به دست هم دهیم. چرا که از دیگر سو جام جهانی برای همه تیم ها مهم است و با تمام توان در رقابت‌های انتخابی حاضر می‌شوند. تیم ملی متعلق به همه کشور و همه ارکان است و برای صعود تیم ملی نیز همه باید ورود کنند. مانند سازمان صدا و سیما که با ظرفیت کامل به فدراسیون فوتبال کمک کرده و می کند. مقامات دولتی باید به این موضوع ورود کنند تا  بزرگترین اتفاق ورزشی به وقوع بپیوندد و ما به جام جهانی صعود کنیم. 

کامرانی فر در پایان گفت: تیم ملی فوتسال  نیز راهی مسابقات جام جهانی کوچک و سپس جام جهانی بزرگ می‌شود که امیدواریم این رویدادهای بزرگ همراه با موفقیت فوتسال کشورمان باشد. عزیزی خادم و سراجی برای موفقیت این تیم در جام جهانی خیلی تلاش کردند و اواخر شهریور ماه در مسابقات فوتسال لیتوانی شرکت می کنیم و آرزوی ما این است که فوتسال مان نیز لبخند را مهمان مردم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز