خبرگزاری کار ایران

توکیو ۲۰۲۰: یک ورزشکار هلندی هم به کرونا مبتلا شد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۷۲

یک ورزشکار هلندی هم در آستانه شروع مسابقات المپیک توکیو به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ایلنا، یک تکواندوکار شیلیایی و یک اسکیت بورد سوار هلندی آخرین المپیکی‌هایی هستند که پیش از حضور در مسابقات المپیک توکیو به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

فرناندا آگوئر، ورزشکار شیلیایی روز چهارشنبه در یک پست اینستاگرامی اظهار داشت "ویران شده است" و می‌گوید: "من بسیار غم، ناراحتی و ناامیدی را احساس می‌کنم. این چیزی است که من را بسیار عصبانی می‌کند و من احساس می‌کنم این فقط ناعادلانه است که رویای من پس از این همه فداکاری خرد شده است."

آگوئر قبل از آمدن به توکیو در ازبکستان آموزش می‌دید. کمیته المپیک شیلی گفت که او آزمایش منفی قبل از پرواز داشت اما پس از آن در فرودگاه ژاپن آزمایش او مثبت بود. او بدون علامت است اما قادر به رقابت نیست زیرا حداقل 10 روز باید در قرنطینه حضور داشته باشد.

کندی جیکوبز، اسکیت بوردسوار هلندی نیز به همین ترتیب گفت که پس از اعزام به قرنطینه، او "دل شکسته" است.  او نمی‌تواند در مسابقاتی رشته خیابانی در اسکیت بورد شرکت کند. جیکوبز چهارشنبه در یک پست اینستاگرامی آزمایش مثبت خود را نشان داد.  کمیته ملی المپیک هلند گفت که وی به مدت 10 روز قرنطینه خواهد شد. شبکه هلندی NOS گزارش داده است که وی از دهکده المپیک خارج شده است.

جیکوبز 31 ساله با نگاه به آینده می‌گوید: "به مدتی زمان نیاز خواهم داشت تا قلب شکسته‌‌ام بهبود یابد و از این طریق بهبود یابد. بیایید به پاریس 2024 برویم. "

در همین حال، یک بازیکن والیبال ساحلی آمریکایی پس از مثبت بودن آزمایش کووید-۱۹ هنگام ورود به ژاپن در قرنطینه به سر می‌برد، تیم ملی والیبال ایالات متحده روز چهارشنبه این خبر را تایید کرد.

فدراسیون والیبال آمریکا با اشاره به حریم خصوصی، نام این ورزشکار را فاش نکرد. اما بازیکن دیگری به آسوشیتدپرس گفت که تیلور کراب در قرنطینه است.  بازیکن دیگر به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد زیرا آن‌ها مجاز به افشای اطلاعات نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز