خبرگزاری کار ایران

شفیعی: محرومیت سنگینی برای تبانی احتمالی در لیگ دسته دو فوتبال در نظر گرفته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۵۲

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال درباره محرومیت سنگین تیم‌های متخلف در صورت احراز تبانی، توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش رادیو ورزش؛ مهرداد شفیعی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر درباره تعلیق این رقابت ها به دلیل تبانی بیان کرد: ۳ تیم جهت حضور در پلی اف لیگ دسته دوم فوتبال نیاز به تفاضل گل داشتند که نتایج شبهه دار بود و جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد و خواستیم روند گلزنی ها مورد ارزیابی قرار گیرند.

او گفت: تعلیق مسابقات پلی آف انجام شد و پرونده به صورت کامل به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شد و کمیته اخلاق به دعوت برخی افراد پرداخت تا با تشکیل جلسه در روز دوشنبه هفته آینده این بازی ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

شفیعی اظهار کرد: توقف بازی ها نه نشان از انکار نه و نه تایید تبانی ست. در فیلم به ثمر رساندن گل‌ها اگر تخلفی از سوی افرادی اتفاق افتاده باشد آن ها با شدیدترین برخورد انضباطی رو به رو خواهند شد. برخوردها با کسر امتیاز، سقوط متخلف و حتی محرومیت مادام العمر همراه است. همه چیز به نظر نهایی کمیته انضباطی فوتبال دارد.

او بیان کرد: پرونده تازه تشکیل شده است و مستندات ارجاع داده شده است و کسانی که در این پرونده دخیل هستند و همه چیز به کمیته اخلاق بستگی دارند. ما با توجه به اینکه باید دیدار پلی آف را برگزار کنیم باید پرونده با سرعت لازم بررسی شود و کمیته اخلاق هم به صورت فوری پرونده را مورد بررسی قرار دهد. امیدواریم با دستور ریاست فدراسیون فوتبال این قضیه به جمع بندی نهایی برسد.

برنامه از فوتبال چه خبر (از گروه مسابقات ورزشی) هرروز ساعت ۱۶ از رادیو ورزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز