خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه گل گهر به اتهامات مربی آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۴۶

باشگاه گل گهر نسبت اظهارات مربی آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته درحالی گل گهر سیرجان موفق شد با پنالتی دقیقه نو منشا سایپا تهران را شکست دهد که مربی آلومینیوم اراک بعد از شکست 3 بر یک در برابر تراکتور تبریز در نشست خبری این دیدار صحبت های را مترح کرد که باعث واکنش باشگاه گل گهر شد.

گل گهری را در در بیاینه ای نوشتند:

متاسفانه بی اخلاقی ها در لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خود رسیده است. کادرفنی تیم آلمینیوم اراک چند هفته است با رفتاری غیر مسئولانه و بی ادبانه در کنار زمین و کنفرانس مطبوعاتی علیه بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر موضع بی ربط و اشتباه می‌گیرند. قطعا در فصل جاری لیگ برتر گل‌گهر از دیگر تیم‌ها بیشتر آسیب اشتباهات داوری را دیده و امتیازات زیادی را از دست داده است. نمونه کوچک آن دیدار رفت گل‌گهر و آلمینیوم بود که پنالتی واضح به نفع گل‌گهر گرفته نشد. در بازی برگشت هم تعداد کارشناسانی که تصمیمات داور را تایید کردند بیشتر بود. پس طلبکار ما هستیم نه دیگران.

این نوشته محترمانه می‌توانست به شکایتی به حق نزد کمیته اخلاق و انضباطی بدل شود اما حرمت‌ها ، رفاقت و رابطه استاد شاگردی ارزش بیشتری از جنجال‌ها و فرافکنی ها دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز