خبرگزاری کار ایران

تا آخرین لحظه شاگردانم را حمایت می‌کنم

منصوریان: تمام قد پشت بازیکنانم می‌ایستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۳۷

سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به اتفاقات رخ داده در بازی با تراکتور واکنش‌ نشان داد.

به گزارش روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، آلومینیوم روز گذشته در دیداری جنجالی نتیجه را به تراکتور واگذار کرد. مسابقه‌ای که حاشیه‌هایش بر جریان بازی می‌چربید و اتفاقات بسیاری در آن رخ داد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص حواشی رخ داده در این مسابقه گفت: من هیچ صحبتی در این خصوص ندارم. شما بروید مصاحبه آقای فیروز کریمی و رفتار ایشان کنار زمین را ببینید و متوجه می‌شوید که من حق داشتم یا نه. از آقا فیروز ممنونم که با آن فشار زیاد مردانه ایستاد و حقیقت را گفت. من شاگرد ایشان در استقلال بوده‌ام و دیروز چیز دیگری از ایشان یاد گرفتم که باید حتی تحت فشار هم حقیقت را گفت حتی اگر به ضررت باشد.

وی در ادامه حمایت قاطعانه‌ای از بازیکنانش داشت و گفت: من در هر تیمی که حضور داشته باشم، تمام قد پشت بازیکنانم می‌ایستم. در سه بازی گذشته اشتباهات فردی زیادی داشتیم که بیشتر این مشکلات به کادر فنی بازمی‌گردد. شاکله تیم من را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند. درست است که اشتباه داشته‌ایم اما بدانید این اشتباهات سهوی، باعث افزایش تجربه بازیکنان به خصوص در سطح لیگ برتر می‌شود. نباید یادمان برود که همین بازیکنان جوان در مسابقاتی که من سرمربی بوده‌ام، نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند و نتایج خوب تیم را رقم زده‌اند. تا روزی که مربیگری می‌کنم، سینه‌ام را ستبر کرده و از بازیکنانم حمایت می‌کنم و از آن مطمئن باشید. 

منصوریان در انتها صحبت خود را اینگونه ادامه داد: من همیشه گفته‌ام که سه سال اول حضور تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر، سال ثبات است. ما باید به دنبال حفظ تیم در لیگ باشیم و بعد از آن با برطرف کردن نقاط ضعف برای کسب رتبه‌های بهتر تلاش کنیم. مطمئن باشید که در این دو‌ مسابقه آخر با تمام قوا مثل دیگر مسابقات مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان بازی می‌کنیم و‌ به دنبال کسب برد و اتمام لیگ با رتبه‌ای بهتر و امتیازات بیشتر خواهیم بود و امیدواریم مثل سه بازی گذشته مقابل گل گهر و تراکتور قربانی اشتباهات سهوی داوران نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز