خبرگزاری کار ایران

با تایید فدراسیون جهانی تکواندو؛

کیانی با علیزاده مصاف می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۲۳

نماینده تکواندو کشورمان در اولین بازی از مسابقات المپیک به مصاف کیمیا علیزاده خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، برخلاف اخبار ساعات اخیر از توکیو، ناهید کیانی، ورزشکار ایرانی در اولین مصاف وزن منفی ۵۷ کیلوگرم تکواندو بانوان در المپیک توکیو به مصاف کیمیا علیزاده خواهد رفت.

صبح امروز مثبت اعلام شدن تست کرونای یک تکواندوکار شیلیایی در این وزن موجب تغییرات در جدول مسابقات شده بود و با حضور ۱۶ ورزشکار در این وزن، رویارویی علیزاده و کیانی در مسابقه اول امکان پذیر نبود اما با تغییرات جدید، این دو ورزشگاه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

لیندو آلوارز کاستاریکایی به دلیل کسب عنوان سوم در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آمریکا جایگزین شیلی نماینده شد تا کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی همچنان اصرار به برگزاری مسابقات این با حضور ۱۷ تکواندوکار داشته باشند. 

با این اتفاق ناهید کیانی با توجه به رنکینگ پایین‌تر نسبت به نماینده کاستاریکا همچنان در رنکینگ مسابقات در جایگاه آخر قرار می‌گیرد و در یک مسابقه بیشتر نسبت به تمامی تکواندوکاران در دور نخست به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان خواهد رفت.

گفتنی است؛ برای اولین بار در مسابقات توکیو دو وزن بانوان و یک وزن آقایان با حضور 17 تکواندوکار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز