خبرگزاری کار ایران

محرم نویدکیا: برد پرسپولیس به ما استرس داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۱۸

سرمربی سپاهان در خصوص بازی این تیم با پدیده توضیح داد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در مورد دیدار با پدیده توضیح داد: فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه اول را از دست دادیم و پدیده خیلی خوب بازی می‌کرد اما بعد کم کم به بازی مسلط شدیم. شرایط خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم و شانس این را داشتیم که در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم و در کل خوب بازی کردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به فرصت سوزی مهاجمان این تیم اظهار داشت: در نیمه اول پدیده میخواست از ضد حملاتش استفاده کند ولی خیلی مسلط سعی کردیم بازی را اداره کنیم. تیم‌مان نیمه دوم فوق العاده بازی کرد و موقعیت های زیادی داشت اما از آن ها اصلا خوب استفاده نکردیم و در آخر امکانش بود که حتی روی یک اوت بلند یا کرنر بازی را از دست بدهیم که خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

نویدکیا با اشاره به دیدگاهش در مورد بازیکنان سپاهان عنوان کرد: من از بچه‌ها راضی ام اما می‌توانم یک مقدار به آن ها حق بدهم چون می‌دانستند آن طرف بازی پرگل شده و می‌خواستند گل های بیشتری بزنند و همین عجله باعث شد بچگانه موقعیت از دست بدهیم.

او درباره پدیده نیز گفت: فکر میکنم پدیده بازی خیلی خوبی انجام نداد اما تمام تلاشش را کرد. اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم، من اگر جای آقای رحمتی بودم وقتی اول فصل و نیم فصل این همه بازیکن از دست دادم، شاید جرات نداشتم تیم را مدیریت کنم. باید به آقای رحمتی و همکارانش تبریک گفت که همچین تیم خوبی درست کردند و هفته به هفته بهتر شدند و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

سرمربی سپاهان درباره پیروزی پرگل پرسپولیس اظهار داشت: من دو هفته پیش هم گفتم شانس آنها بیشتر است اما دلخور شدند. الان حرفی بزنم باز فکر کنم یک حرف های بچگانه زده می‌شود. واقع بینانه این است که شرایط آنها بهتر است اما ما راه خودمان را می‌رویم و امیدواریم و همینطور راهمان را باید ادامه بدهیم. اتفاقات فوتبال همیشه هست و باید منتظر بمانیم و ببینیم چطور میشود. اما واقع بینانه این است که باید در این دو هفته امتیازات کامل را بگیریم و انتظار داشته باشیم شانس هم خودش را نشان دهد. مهم این است که در روز آخر با بچه ها تمام تلاشمان را کنیم و بازی های خودمان را ببریم و امیدوار باشیم.

محرم نویدکیا درباره غیبت سروش و نمایش نامطلوب حاج صفی توضیح داد: سروش محرومیت سه اخطاره بودن را داشت. بودن او به عنوان لیدر خط میانی مهم است اما یاسین خیلی خوب دوید و جای سروش را پر کرد و مشکلی وجود نداشت. در مورد احسان هم او تمام تلاشش را کرده و تمام زحمتش را به خاطر تیم کشید. و فکر می‌کنم یک مقدارش به خاطر این است که وقتی نتایج را می‌فهمند از حالت طبیعی خارج می‌شوند چون می‌بینند شانسشان کم شده و دوست دارند خیلی بهتر بازی کنند و از حالت منطقی خارج می‌شوند و می‌خواهند احساساتی بازی کنند که در فوتبال ما خیلی زیاد است.

وقتی از منطق خارج می‌شوند شاید کیفیت خوب همیشگی را نداشته باشند. احسان همه تلاشش را کرد و برای ما مهم است که بازیکنان تمام تلاششان  را کند. ممکن است کیفیت ده تا بیست درصد در هر بازی پایین باشد و این مشکل کادرفنی است که بازیکنان را برای بازی بعدی آماده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز