خبرگزاری کار ایران

کریمی: بازی سختی را بردیم؛ بازیکنانم تاکتیک‌ها را به بهترین شکل اجرا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۱۵

سرمربی تیم فوتبال تراکتور کسب سه امتیاز مقابل آلومینیوم اراک را دستاوردی ارزشمند قلمداد کرد. ‏

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که داشتیم و پیش‌بینی انجام شده، بازی سنگینی را سپری کردیم. برنده این دیدار امید بسیار زیادی برای کسب مقام چهارم جدول و در صورت خوش‌شانسی و قهرمانی استقلال در جام حذفی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کرد.

وی افزود: ما از حریف خود شناخت کاملی داشتیم و برای این بازی نیاز به آنالیز هم نبود. مسائلی که در نظر گرفته بودیم، به بهترین شکل در زمین اجرا شد. البته هر دو تیم شروع خوبی داشتند. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه «قبل از بازی هم گفته بودم که آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و شایستگی حضور در بالای جدول را دارد»، گفت: اولین بار است که یک تیم تازه صعودکرده، چنین شرایطی را تجربه می‌کند. 

کریمی با اشاره به عملکرد داور دیدار آلومینیوم - تراکتور، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم داور خوب کار کرد و نمی‌توانید یک مورد بگویید که از صحنه عقب بود یا دیر سوت زد و قضاوت او استاندارد نبود. با این حال کمک‌های داور در حد او نبودند و به ضرر دو تیم گرفتند.

وی ضمن انتقاد به یکی از تصمیمات تیم داوری، یادآور شد: در یک صحنه یک بازیکن ما از پشت دفاع رفت و به کمک داور گفتم «اگر بازیکن از پشت مدافع حریف نرفته باشد، من مربیگری را کنار می‌گذارم.» بازیکن ما سه متر از بازیکنان حریف عقب‌تر بود و آن آفساید به درستی گرفته نشد. کمک‌ها به داور کمک نکردند و اگر بازی تنش داشت، خیلی نباید از داور گلایه کرد. نام او (داور) را نمی‌دانم، اما این بازی سنگین را خیلی خوب و عالی سوت زد.

سرمربی تیم تراکتور درخصوص حواشی این بازی، عنوان کرد: در یک صحنه دستیار من به آقای منصوریان بی‌احترامی کرد. البته نمی‌گویم اهانتی شنیدم، اما با این حال فرض می‌کنیم یک بزرگتر به مربی ما گفت «حرف زیادی نزن و سر جایت بنشین» که او باید بگوید: چشم. ما این مسائل را به این مربیان یاد می‌دهیم و همین جا اعلام می‌کنم که قطعا با او به شدت برخورد کرده و  تنبیه می‌کنیم. مربی ما می‌گوید سرمربی رقیب به من فحش داده، اما او باید سرش را پایین می‌انداخت. جز آن صحنه، من چیزی از زبان علی (منصوریان) نشنیدم که او اخراج شد.

وی با بیان به بازیکنان تراکتور کارت زرد بی‌دلیلی داده شد، خاطرنشان کرد: زمانی که داور می‌خواهد به کنار زمین تذکر بدهد و بازی متوقف می‌شود، مسابقه باید با سوت آغاز شود. بازیکن ما دستش را بالا برد و گفت می‌خواهم شروع کنم. او عقب عقب رفت و بعد داور کارت زرد داد. پس از آن اخطار تنش‌ها ایجاد شد و بازی خوبی از آب درنیامد. من حمایت صنفی نمی‌کنم، اما به نظرم منصوریان بی‌دلیل اخراج شد. من هم باشم همین است، اما اگر منصوریان چیزی گفته، خودش می‌داند.

کریمی ادامه داد: به روح مادرم نشنیدم منصوریان حرفی بزند ولی این اخراج تنش‌ها را از دقیقه 60 بالا برد. تا این دقیقه فقط بحث فنی داشتیم اما پس از آن فریاد و مسائل بی‌خودی دیدیم و چیزی درخصوص بازی در این دقایق نمی‌گویم. تا دقیقه 60 دو تیم خوب بازی کردند و دو گل هم زدیم. در این دیدار بحث ما روی توپ سوم بود و یک گل هم روی اشتباه دروازه‌بان حریف به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: مسابقه از دقیقه 60 به بعد، به دلیل عدم توان کمک‌ها خراب شد. اخراج منصوریان هم شیرازه کار آنها را به هم ریخت و واضح بود نمی‌توانستند باور کنند که شکست خوردند. در ادامه هم از ضدحملات استفاده کردیم و به گل رسیدیم. تا دقیقه ۶۰ همه از دیدار آلومینیوم و تراکتور لذت بردند.

وی درباره شانس تراکتور برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در دو بازی اول منتظر 10 روز وقفه لیگ برتر بودیم و در این 10 روز، 11 جلسه تمرین کردیم. امروز بحث 20 روز پیش را نداریم اما تلاش کردیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم. ان‌شاءالله شرایط مهیا شود و سهمیه بگیریم.

کریمی درمورد محرومیت میلاد فخرالدینی گفت: میلاد فخرالدینی می‌توانست مقابل پرسپولیس مهره خوبی برای ما باشد اما متاسفانه از این دیدار محروم شد. از الان باید بازسازی کرده و جای میلاد را پُر کنیم. بیشتر از دو جلسه تمرین نداریم تا به این مهم برسیم.

سرمربی تراکتور درخصوص صعود شاگردان رضا عنایتی به لیگ برتر تصریح کرد: او خیلی خوب کار کرده و اولین تجربه مربیگری خود را تجربه می‌کند. رضا بازیکن باهوشی بود و اینکه آقای گل تمام ادوار لیگ برتر است، هوش او را نشان می‌دهد. من شش تیم را به لیگ برتر آوردم که از قهرمانی لیگ و آسیا هم سخت‌تر است. امیدوارم عنایتی در ادامه راه موفق باشد.

وی به انتقاد از برخی مربیان پرداخت و گفت: مربیان جوان باید اصول را رعایت کنند، نه اینکه داد و فریاد بزنند. دوره ما اینگونه نبود و مربیان جوان باید اجازه دهند داور کارش را انجام دهد. آنها خیلی در کار داوران دخالت می‌کنند و این نقطه ضعف آنهاست. شاگردانم باید این مسئله را آغاز و خودشان را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه به اراک علاقه دارد، اظهار داشت: به مدیران عالی‌رتبه تیم و استان مرکزی تبریک می‌گویم. قرار گرفتن در نیمه بالای جدول برای تیمی که به تازگی به لیگ برتر آمده، کار بزرگی است. چه برسد به اینکه تا آخرین روز جزو مدعیان باشد. اگر آلومینیوم در پایان مسابقات در نیمه بالای جدول باشد، شاهکار کرده است و ان‌شاءالله این تیم دوام داشته باشد تا از موفقیت آلومینیوم لذت ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز