خبرگزاری کار ایران

اخباری: در برابر تیم میلیاردی گل گهر همه دیدند چه بازی کردیم/ برای بازیکنانم ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۱۰

سرمربی سایپا معتقد است بازیکنانش برابر گل گهر عملکرد قابل قبولی داشتند.

به گزارش ایلنا، سعید اخباری سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از شکست مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: امروز مسابقه‌ای داشتیم که از نظر جدولی برای ما حساس بود. همه دیدند مقابل تیم میلیاردی و پر از ستاره گل گهر چطور بازی کردیم. به غیرت  و شرف بازیکنان تیم سایپا درود می فرستم.  بازیکنانی که با وجود تحمل فشارهای روحی با تمام وجود بازی کردند. دوست دارم تمامی نفرات تیمم را نام ببرم. از درون دروازه تا مجید علیاری، حسین ماهینی همه بازیکنان هرچه از نظر تاکتیکی خواستیم در زمین اجرا کردند. حتی یک موقعیت نصفه و نیمه به حریف ندادیم. آن هم تیمی که همه حریفان را تحت فشار قرار می‌دهد. مزد برتری مان را با پنالتی گرفتیم. متاسفانه فوتبال است و پنالتی را از دست دادیم.

وی افزود: از تیم داوری و نظارتی گلایه مند هستم. اقای اکرمی قضاوت خوبی داشت اما لحظه‌ای که تیم ما بخاطر مصدومیت 10 نفره شد و تعویض ما لب خط  اماده بود حاضر نشدند 5حتی  ثانیه بازی را متوقف کنند که تعویض کنیم. شناخت کاملی از گل گهر سیرجان داشتم. افتخار همکاری با این باشگاه داشتم و با مدیریت فوق العاده که دارند امکانات سخت افزاری عالی ایجاد کردند. بخاطر بازیکنانم ناراحتم.بخاطر اشک هایی که ریختند. مسئولیت این باخت را برعهده می‌گیرم. با این بازی که امروز بازیکنانم انجام دادند، اصلا جایگاه سایپا اینجا نیست ولی گاهی چرخ بازی نمی‌چرخد امروز هم یکی از این روزها بود قول می‌دهم با غیرتی که از بازیکنان دیدم در دو بازی آینده سربلند بیرون بیاییم و ان شالله سهمیه سایپا را حفظ کنیم.

اخباری در مورد اینکه چند درصد شانس بقا دارید، گفت: موقعیتی نیسستم که بخواهیم درصد بندی کنیم شانس مان را، فوتبال است و به امید زنده هستیم. برای بازیکنانم ناراحت هستم.  در این چند روز  چه مصاحبه‌هایی انجام شد بازیکنانم فوق العده و بی نظیر هستند، با غیرتی که از بازیکنانم دیدم امیدمان بقا در لیگ برتر است. امروز کمترین حق مان  سه امتیاز بود.  تمام موقعیت های گل گهر را بلاک کردیم و این تیم با این همه ستاره حتی نتوانستند موقعیت ایجاد کنند شروع به ارسال توپ های بلند کردند. بعد از پنالتی که داور گرفت تحت تاثیر نیمکت گل گهر که شروع به داد و بیداد کرد قرار گرفت. گلایه مندم ازشان. 5 ثانیه حاضر به توقف بازی نشدند این گلایه من از داوری است. ناظران و داوران نسبت به تیم‌ها عدالت را رعایت کنند زحمات شهرها و کارخانه‌ها ممکن است از بین برود. انتظارمان حفظ عدالت است و تا لحظه یازده به یازده بودیم برابر بازی کردیم این اتفاق زمانی رخ داد که یک بازیکن کمتر داشتیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد گفت: یکی از دلایلی که در این شرایط  سرمربیگری سایپا را قبول کردم با 9  بازیکن این تیم سابقه همکاری داشتم در استقلال خوزستان، فولاد و تیم های دیگر، برخی اوقات تفکرات مربی با  سلیقه تیم جور در نمیاد اما از نظر من این بازیکنان فقظ مشکل روحی داشتند. امروز دیدید که چه فوتبال جسورانه‌ای بازی کردیم با توپ با یک سبک بازی کردیم و  لحظه ای که توپ نداشتیم هم سبک خوبی بازی کردیم ناراحتم این اتفاق برای بازیکنان رخ داد. بازیکن شاخص نداریم اما تمام یازده بازیکن خوب و فوق العاده بودند.  مطمئنا در دو بازی آینده انرژی و تلاش بیشتری به خرج خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز