خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: بدترین بازی فصل را برابر سایپا انجام دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۰۹

سرمربی گل گهر معتقد است این تیم بدترین بازی خود را در برابر سایپا انجام داده است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل سایپا گفت: خدا را شاکریم که یک عیدی گرفتیم. فکر می‌کنم این بدترین بازی ما بود که دو یا سه علت داشت. در جام حذفی تخلیه شده بودیم و دیدار مقابل آلومینیوم واقعاً برای دو تیم پُرفشار بود.

وی افزود: به سایپا تبریک می‌گویم که بازی بسیار خوب، منطقی و تاکتیکی ارائه کرد و شاید لیاقت آنها برای پیروزی بیشتر از ما بود. باز هم خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و شرایط خوبی در جدول داریم. دو فینال دیگر داریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که تا آخر جنگیدند و در تعویض‌ها کمی ریسک کردیم. خدا را شکر با یک پنالتی پیروز شدیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: طبیعی است که یک بازیکن نمی‌تواند در 30 مسابقه به میدان برود، تصریح کرد: هر بازیکن فراز و نشیب دارد و پنالتی را هم میلاد زکی‌پور گرفت. ببینید مدافع چپ ما کجاست که در دقیقه 94 پنالتی می‌گیرد. در مجموع امروز خوب نبودیم که آن هم دلیل دارد. ما به دلیل شرکت در جام حذفی چهار یا پنج روز بازی نکرده بودیم، سایپا اما 9 روز بازی نکرده بود. باز هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در روزی که خوب نبودیم، پیروز شویم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد نقش نوید عاشوری در بازیسازی این تیم بیان کرد:  نوید یکی از بازیکنان خوب ماست، اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم، ریتم بازی را به دست گرفتیم و یکی دو موقعیت داشتیم. عملکرد خوبی نداشتیم، اما پس از تعویض‌ها بهتر شدیم و یکی دو فرصت خوب ایجاد کردیم. یکی از آنها را بهنام برزای زد که خط زمین را طی کرد. یکی یونس شاکری زد که از بالای دروازه به بیرون رفت و یک پنالتی هم داشتیم. عاشوری بازیکن ارزشمند ماست و تعویض‌ها به‌خوبی جواب داد.

قلعه‌نویی درباره عملکرد بسیار خوبی سایپا در این مسابقه گفت: حریف خیلی بهتر از ما بود و انتحاری بازی کرد و شاید بدشانس بود. از مهرداد بشاگردی (دروازه‌بان گل‌گهر) تشکر می‌کنم که این سه امتیاز را برگرداند. شاید اگر گل می‌خوردیم، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم و تعویض‌ها هم به‌خوبی جواب داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز