خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: نمیخواهم در مورد خیلی مسائل صحبت کرد/ نمی‌گویم بازیکنی کمکاری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۹۷

سرمربی ماشین سازی در مورد شکست سنگین مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در مورد این دیدار عنوان کرد: بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم از مردم خوب و فوتبال دوست آذربایجان و هواداران ماشین سازی.

او در باره علت شکست تیمش گفت: خیلی مسائل هست که الان نمی‌خواهم درباره اش حرف بزنم، وقتش نیست و درست نیست درباره اش حرف بزنم. دو بازی بگذرد بعد.

وی افزود: ما با تیم صدر جدول بازی داشتین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است. بازی مقابل این تیم برای تیمی مثل ما که بازیکنان جوان و کم تجربه دارد، سخت است. با این حال ما از شروع بازی، موقعیت گل داشتیم. نه یکی، سه موقعیت خوب که اگر موقعیت اول تبدیل به گل می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد. وقتی آن توپ گل نشد، طبیعی بود که گل بخوریم. بعد هم منصور باقری اخراج شد و به نظرم داور سختگیرانه تصمیم گرفت. در کارت اول بازیکن پرسپولیس خودش را پرت کرد و باید ببینیم کارت داشت یا نه، در صحنه دوم هم داور اصلا ندید و اخراج کرد. این شیرازه ما را از هم پاشاند و باعث شد تا شرایط سخت شود.

اکبرپور درباره دلایل شکست تیمش توضیح داد: با این حال ما موقعیت خوبی داشتیم و ۷۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم، آن هم با این تیم که در حالت تعویضی هم نفر کم داریم. تعویضی های ما هم امید و جوانان بودند. نمیخواهم بهانه بیاورم اما شاید اگر آن توپ گل می‌شد، شرایط فرق میکرد. من نمی‌گویم کسی کم کاری کرده و با داور هم کاری ندارم اما انشالله کارت‌ها و سوت ها درست باشد. گردن بهمن سالاری را گرفتند و در هوا چرخاندند اما کمک داورها هم به داور وسط کمک نکردند.  اما گذشت و ما نتیجه خوبی نگرفتیم و از فوتبال دوستان معذرت خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز