خبرگزاری کار ایران

مجیدی: دو برابر پاداش برد، برای گل نخوردن پاداش می‌گذارم / خاقانی آینده درخشانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۹۳

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود و تیم ما با توجه به اینکه چند روز پیش یک بازی سخت با پرسپولیس برگزار کرده بود بعضی از بازیکنان خسته بودند که ترجیح دادیم که استراحت بدهیم. در کل تیم خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بود.

نیمکت نشینی وریا غفوری و سایر بازیکنان فنی بود؟ مجیدی در این خصوص گفت: توضیح دادم که ترجیح دادیم به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. به حسینی و مسعود ریگی هم استراحت دادیم.

بهتر نبود که در طول فصل از سبحان خاقانی بیشتر استفاده می کردید؟ مجیدی در این خصوص توضیح داد: این یک بحث فنی است و فکر نمی‌کنم که سوالی باشد که به یک خبرنگار مربوط باشد. آقای خاقانی در بازی با سایپا بازی کرد و یک جوان بسیار با آینده درخشانی هستند که در بازی های دیگر هم از ایشان استفاده می‌کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که احمد موسوی عملکرد خوبی در این بازی نداشت، گفت: من با شما موافق نیستم و احمد عالی بازی کرد. ما یک پشت هم به اصطلاح از نفت نخوردیم و رو به جلو هم احمد عالی بود. حتی احمد در شش قدم فرصت گلزنی داشت و این همان چیزی است که من می‌خواهم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما سیستم 3-4-3 را خیلی خوب اجرا می‌کنیم و تنها چیزی که بیشتر از برد ما را خوشحال می‌کند گل نخوردن است. طی 9 بازی گذشته که 8 پیروزی و یک تساوی داشتیم، تنها 2 گل خورده داشتیم و به نظرم ارزش و معیار تیم‌های بزرگ با گل نخوردن مشخص می شود. این تیم قابل ستایش است و چیزی که از بچه‌ها می‌خواستم کم کم به آن می‌رسند و پاداشی که برای بردن می گذاریم دو برابر برای گل نخوردن می‌گذاریم؛ فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ چنین آماری داشته باشد. در کل از بچه ها رضایت دارم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مجیدی همینطور درباره وضعیت محمد نادری گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی او صحبت کنم، لذت می‌برم که با چنین بازیکنی کار کنم. یک بازیکنی مثل او قبل از مسائل فنی خیلی باشخصیت است و امشب هم دیدید که در پست غیرتخصصی بازی کرد که بدون اشتباه بود. ضربه ای به سر او خورده بود ولی حال عمومی او الان خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز