خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۶۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۰ دانلود ویدیو

الهامی: عهد بستیم تا آخر راه باهم باشیم

کد خبر : ۱۱۰۷۰۸۹

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، همه باید به احترام آنها بایستند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از برتری مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالم به آنها عیدی دادیم که این عیدی در حد قهرمانی بود. روزی که آمدیم عهد بستیم تا آخر این راه را باهم برویم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، همه باید به احترام آنها بایستند.

سرمربی نساجی ادامه داد: به تیم خوب ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم، نباید جایگاه آنها اینجا باشد. تیمی که نایب‌قهرمان آسیا شده، چندین دوره قهرمانی جام حذفی را به دست آورده، با این مدیریت و پشتوانه مالی نباید در این جایگاه باشد اما در فوتبال این چیزها هست و غم‌ها بیشتر از شادی‌هاست.

وی یادآور شد: دوست دارم ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند. به مجتبی حسینی و کادر او خسته نباشید می‌گویم، او بیشتر از تیمی در رده 13 یا 14 امتیاز جمع کرد. آنهایی که اول فصل شرایطش را داشتند کم لطفی کردند. حسینی و کادرش خیلی زحمت کشیده‌اند. آنها در این بازی فشار زیادی آوردند به ویژه در نیمه دوم.

الهامی درباره داوری فغانی در این بازی، خاطرنشان کرد: من به فغانی و کادر داوری تبریک می‌گویم. از آقای افشاریان تشکر می‌کنم که داوری در سطح اول جهان را برای بازی ما انتخاب کرد. اگرچه دروازه‌بان ما دقایق پایانی اخراج شد اما باعث افتخار است که فغانی داوری بازی ما بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز