خبرگزاری کار ایران

فلاح: راه برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ما باز است/ نمی‌خواهیم آسانسوری در لیگ برتر باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۱۰

مدیرعامل تیم فوتبال فجرسپاسی درباره صعود این تیم به لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر درباره صعود این تیم به لیگ برتر عنوان کرد: مجموعه تیم ما کاملا صادقانه کار  و به ائمه اطهار اقتدا کردند. از کادر فنی تیمم که در راس آن کلانتری بود بسیار سپاسگزارم و فردی مانند او در فوتبال ایران نایاب است. او سالیان سال به عنوان بازیکن در فجرسپاسی سابقه بازی دارد. از بازیکنان سالم، صادق، جوان و باتجربه تیمم هم ممنونم که با پویایی خود در همه مسائل صداقت را ترویج دادند.

او گفت: خدا را شکر بازیکنان با خدا و قرآن معامله کردند تا دل مردم شیراز را شاد کنند‌. رقابتی بین ۱۸ تیم در لیگ دسته اول فوتبال شکل گرفت و برای همه تیم ها آرزوی موفقیت دارم. اگر کوتاهی صورت گرفته است از سوی ما عذرخواهی می‌کنم.

او درباره برنامه این تیم برای لیگ بیست و یکم فوتبال عنوان کرد: حمایت شخص سردار سلامی که چهره نظامی است مشهود بود و او به ما کمک زیادی کرده است و علاقه خاصی به ورزش دارد. اگر  او نبود نامی از فجرسپاسی باقی نمی ماند. من از این مرد بزرگ و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدردانی خواهم کرد. اکنون حدود ۲ ساعتی است وارد شیراز شده ایم و با پایان جشن، مسئولان ارشد سپاه و هیئت مدیره چاره اندیشی می کنند تا اگر هدفمان حضور در لیگ است برنامه ریزی کنیم. امیدوارم فجر در لیگ برتر حکم تیم آسانسوری نباشد و ۲ هفته دیگر قطعا می توانم شفاف تر درباره برنامه مان پاسخ دهم.

فلاح گفت: تیم ما نظامی است و می توانیم بازیکن سرباز جذب کنیم. بازیکنان آزاد هم بیشتر در پست هایی است که سربازی حاضر نیست وگرنه راه برای حضور سربازان در تیم ما باز است. مجموعه تیم ما سعی کرده است به تعهدات خود عمل کند و همدلی در تیم ما موج می زد. مطمئنم وضعیت متمایزی با سالیان قبل داریم تا با نام شهید سپاسی اشاعه فرهنگ رشادت را در ورزش کشور را بیشتر شاهد باشیم.

برنامه از فوتبال چه خبر (گروه مسابقات ورزشی) هرروز به غیر از جمعه ها از ساعت ۱۶ از رادیو ورزش پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز