خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - نساجی؛ فرصت ویژه برای فرار از منطقه خطر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۲۸

دو تیم پایین جدولی لیگ برتر امروز دیدار حساسی برابر هم دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران که در حال حاضر در جایگاه‌های چهاردهم و سیزدهم جدول قراردارند و خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند امروز دیداری حساس و به اصطلاح 6 امتیازی با یکدیگر دارند که فرصت ویژه‌ای برای فرار از منطقه سقوط برای هر دو تیم است.

در حال حاضر ماشین سازی سقوطش قطعی شده و سایپا نزدیک‌ترین تیم برای کسب عنوان دومین تیم سقوط کننده است ولی ذوب آهن و نساجی هم این خطر را همچنان بیخ گوش خود احساس می‌کند. سایپا در حال حاضر 23 امتیاز دارد و ذوب آهن و نساجی با 26 و 28 امتیاز بالاتر از آن قرار دارند.

نساجی در بازی امروز می‌تواند 31 امتیازی شود و در این صورت دیگر احتمال سقوطش خیلی کمرنگ می‌شود و با خیال راحت دو دیدار آتی خود در لیگ را سپری خواهد کرد و از سوی دیگر ذوب آهن هم با برد در بازی امروز 29 امتیازی شده و تقریبا در شرایط مشابهی ولی با ریسک بالاتر قرار خواهد گرفت. امتیاز ویژه ذوب آهن در بازی امروز میزبانی است.

در صورت تساوی دو تیم هم نساجی با 29 و ذوب آهن با 27 امتیاز در جایگاه‌های فعلی باقی مانده و در این صورت اگر سایپا موفق شود گل گهر را شکست دهد رقابت پایین جدول تنگاتنگ تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز