خبرگزاری کار ایران

شفاف سازی سعادتمند درمورد شایعه توطئه علیه فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۰۱

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران به صحبت‌های فرهاد مجیدی در تمرین روز یکشنبه پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز یکشنبه فرهاد مجیدی در جلسه تمرینی تیم استقلال تهران با خبرنگاران گفتگو کرد و مشخص شد بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده و تمرین نخواهند کرد.

فرهاد مجیدی که از مشکلات باشگاه گلایه داشت از مسائل مختلفی صحبت کرد که بخشی از آن به دوره سابق مدیریت باشگاه مربوط می‌شد. سرمربی آبی‌ها به غیر از احمد مددی به عنوان مدیرعامل فعلی باشگاه، صحبت‌هایی را درباره تابستان سال گذشته و دوران حضور احمد سعادتمند مطرح کرد.

سرمربی استقلال که مدعی بود افرادی به دنبال برکناری او بودند، درباره جدایی‌اش در تابستان سال گذشته به دنبال شکست برابر تراکتور در فینال جام حذفی گفت: «به خاطر باشگاه استقلال خیلی حرف‌ها را نزدم. سال گذشته مقابل سپاهان در جام حذفی اعضای هیأت مدیره به من زنگ زده و گفتند اگر امشب شکست بخوری برکنارت می‌کنند، گفتم اشکالی ندارد و اگر صلاح می‌دانند من را بردارند. در 10 روز دو بار سپاهان را بردیم روزی که می‌خواستیم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم در اتوبوس به من گفتند همین الان سعادتمند مصوبه داده و اگر ببازی برکنارت می‌کنند باز هم گفتم اشکالی ندارد. هیچکدام از این حرف‌ها را برای به حاشیه نرفتن تیم مطرح نکردم.»

اظهارات مجیدی موجب شد تا احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال که مدت زیادی از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کرده و در فضای مجازی اغلب به اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال واکنش نشان می‌دهد، در این باره توضیح بدهد و با توجه به صحبت‌های او، این مدیرعامل وقت هرگز تصمیم به برکناری مجیدی نداشته این و افرادی از گمان او سعی بر شیطنت داشته‌اند.

سعادتمند خطاب به مجیدی نوشت: «فرهاد عزیز بردهای ارزشمند رو تبریک میگم بویژه برد مقابل پرسپولیس، هیچ وقت با مربی داخلی برتر جانشینی تو صحبت نکردم، هیچ وقت مصوبه‌ای برای برکناری‌ات نه تنظیم کردم و نه تایید، هرگز در دیدارهای مقابل سپاهان و دربی به دنبال تغییرت حتی در صورت باخت نبودم.

همونی که خبر نادرست بهت داد در دفترش به دنبال تغییر تو بود اما با همه توانم ازت حمایت کردم... کلا اخبار غلط بهت رسوندند و هرگز این افراد را نخواهم بخشید. حتی در سرمربی استقلال در جام باشگاه های آسیا هم تو بودی ...اما خوب سیاست کردند و این جدایی رقم خورد. برات و برای باشگاه بزرگ استقلال‌ بهترین‌ها را آرزو دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز