خبرگزاری کار ایران

همدان به عنوان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۸۲

رییس هیات فوتبال استان همدان گفت: استان همدان زیرساخت‌های قابل توجهی در حوزه فوتبال دارد و صبح امروز به پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال، به عنوان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، عباس صوفی روز دوشنبه پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه فوتبال غرب کشور بسیار مظلوم است، افزود: زیرساخت های فوتبالی برخی از شهرستان‌های استان ضعیف است و در دوره های گذشته به آن توجه نشده است.

وی اظهار داشت: غرب کشور با تمام کمبودهای زیرساختی، در حوزه نیروی انسانی و استعدادهای ورزشی، ظرفیت بسیار بالایی دارد.

صوفی با بیان اینکه هیات فوتبال استان در چهار سال گذشته در همه حوزه ها تلاش کرد، ادامه داد: در حوزه مسابقات نظم اجرای برنامه‌ها حفط شد و بر اساس تقویم با وجود شرایط کرونایی مسابقات منظم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره، کلاس های آموزشی به قوت خود برگزار شد، عنوان کرد: شرایط کرونایی همچون سایر نقاط کشور بر عملکرد هیات فوتبال استان همدان نیز تاثیر گذاشت.

رییس هیات فوتبال استان همدان تاکید کرد: به پیشنهاد عزیری خادم همدان به عنوان یکی از پایگاه های تیم ملی با مدیریت فدراسیون انتخاب شد.

وی افزود: ورزشگاه شهید مفتح و مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی زیر ساخت های خوبی برای میزبانی از تیم های ملی دارد.

صوفی اظهار داشت: حضور مربیان رده های پایه تیم ملی در همدان می تواند موجب توسعه فوتبال استان همدان شود.

وی ادامه داد: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ فوتبال دسته اول فوتبال باشگاه کشور بسیار ارزشمند است که امیدواریم در فصل بعدی نیز با درخشش در مسابقات، به لیگ برتر صعود کند.

رییس هیات فوتبال استان همدان تصریح کرد: استان همدان سه داور مطرح بین المللی دارد که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امیدواریم با حمایت های فدراسیون و تلاش مجموعه هیات فوتبال آینده درخشانی را برای فوتبال استان همدان رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز