خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی پنجم ملی‌پوشان جوان در غیاب عطایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۸۴

اردوی پنجم تیم ملی جوانان ایران امروز (27 تیرماه) در غیاب بهروز عطایی سرمربی تیم ملی به میزبانی فدراسیون والیبال آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، اردوی چهارم تیم ملی جوانان ایران درحالی 24 تیرماه درخانه والیبال به پایان رسید که با سفر تیم ملی والیبال بزرگسالان به توکیو، اردوی پنجم تیم ملی جوانان از امروز یکشنبه (27 تیرماه) با ورود 19 بازیکن جوان به میزبانی فدراسیون والیبال آغاز شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان که پیش‌تر به دلیل مثبت شدن تست PCR به قرنطینه رفته بود، درحال سپری کردن دوره نقاهت است و در آغاز اردوی پنجم حضور ندارد. این احتمال وجود دارد که عطایی در روزهای آتی و پس از منفی شدن تست کرونا به اردو برگردد.

مختار بوش بازیکن جوان تیم ملی اما با سپری کردن دوره بیماری و منفی شدن تست PCR، در اردوی پنجم حاضر شد.

گفتنی است پیش از این و در روزهای نخست برگزاری اردوی چهارم، علی حاجی‌محمدی به جمع اردونشینان ملحق شده بود تا جمع نفرات حاضر در اردو به عدد 20 برسد اما بعد از انجام تست PCR از اردونشینان جوان قبل از آغاز اردوی پنجم، تست حاجی‌محمدی مثبت شد تا این بازیکن هم به قرنطینه برود.

حسین خوریانی آنالیزور تیم ملی نیز به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سرمی‌برد.

سرمربیگری تیم ملی جوانان را بهروز عطایی برعهده دارد. اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: اکبر محمدى (سرپرست)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، حسین کاظمی (مربی)، مهران زارع (مربی)، وحید صادقی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست)، حمزه فتحی (ماساژور).

اسامی 19 بازیکن دعوت شده به اردوی پنجم تیم ملی والیبال جوانان به شرح زیر است:

امیرحسین تقوی

یونس رمضانی

اردلان سیدعباسی

امیرحسین توخته

مهدی جلوه

محمد ولیزاده

متین احمدی

سینا نیکپور

امین خواجه‌خلیلی

سهیل کمال‌آبادی

عرفان جلالی‌نژاد

علیرضا شبان

حسین عزیزی

مختار بوش

رضا مهرجوی

یوسف نوذری

کاریل داداش‌‌زاده

علی حاجی‌پور

امیرحسین صداقت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز