خبرگزاری کار ایران

تقابل امیرحسین بادی و علی یزدانی در فینال مسابقات هزار امتیازی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۷۹

امیرحسین بادی و علی یزدانی در فینال مسابقات هزار امتیازی استان البرز به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تنیس، دیدارهای نیمه نهایی مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی استان البرز امروز در مجموعه تنیس پایگاه قهرمانی البرز برگزار شد که در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی ، رویارویی انوشا شاهقلی و امیرحسین بادی با برتری دو بر صفر امیر حسین بادی و با نتیجه ۲-۶ و ۲-۶ همراه شد .

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی هم علی یزدانی موفق شد با نتیجه (۳-۶ ، ۷-۶ و ۰-۶ ) در مجوع با نتیجه ۲ بر یک از سد سامیار الیاسی بگذرد و به عنوان دومین فینالیست این دوره از مسابقات معرفی شود.

بدین ترتیب انوشا شاهقلی و سامیار الیاسی به عنوان سومی مشترک دست یافتند و دیدار فینال امیر حسین بادی و علی یزدانی بر سر تصاحب جام قهرمانی این دوره از مسابقات ، دوشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت زمین های تنیس پایگاه قهرمانی برگزار می شود.

در مسابقات دو نفره نیز ، تیم مهرشاد قفقازی- علی یزدانی به مقام قهرمانی رسید، زوج سامیار الیاسی و‌ سیاوش شیردل عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند و تیم های محمد مهبد – امیر حسین بادی و معین معظم – آریا حیدری عنوان سوم‌ مشترک را از آن‌ خود کردند.

مسابقات تنیس مردان ایران از ۱۹ تیر و با حضور ۱۴۰ تنیسور از سراسر کشور در زمین های تنیس پایگاه قهرمانی البرز آغاز و ٢٨ تیرماه با معرفی نفرات برتر و اهدا جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به پایان می رسد.

سر‌داوری این مسابقات بر عهده حسن‌ لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز