خبرگزاری کار ایران

آذرباد: برای کسب امتیاز به آبادان می‌رویم/ مس پتانسیل صعود به آسیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۵۷

بازیکن تیم مس رفسنجان درمورد بازی پیش روی نارنجی پوشان گفت: امیدوارم دست پر از آبادان برگردیم، خوشبختانه امسال با تدابیری که کادر فنی داشتند تیم خوبی بسته شد و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم.

محسن آذرباد درگفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل پیکان گفت: چون در خانه بازی کردیم برای کسب 3 امتیاز وارد میدان شدیم اما متاسفانه بازی مساوی شد و امیدوارم در بازی بعد بتوانیم جبران کنیم. 

وی در پاسخ به عملکردش در مقابل پیکان و پاس گل به عقیل کعبی افزود: کار اصلی را عقیل انجام داد و دروازه حریف را باز کرد اما خداراشکر پاس گل به اسم من ثبت شد.

هافبک مس درباره خطای روی بازیکن پیکان اظهار داشت: متاسفانه توپ بین من و بازیکن حریف بود و پای من به صورتش اصابت کرد  که خداراشکر به ایشان صدمه‌ای وارد نشد و کارت زرد گرفتم.

آذرباد در ادامه باتوجه به اولین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر درباره عملکرد این تیم توضیح داد: تیم‌هایی که از دسته یک وارد لیگ برتر می‌شوند به علت ساختار سخت افزاری و کمبود بازیکن کارشان قطعا کمی سخت خواهد بود اما خوشبختانه امسال با تدابیری که کادر فنی داشتند تیم خوبی بسته شد وخداراشکر نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. می‌توانستیم رتبه‌های بالاتری هم کسب کنیم اما توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و امیدوارم سال بعد در جایگاه‌های بهتر قرار بگیرد. تیم اهداف بزرگی دارد و پتانسل این را دارد که جزو رتبه های برتر جدول قرار بگیرد و در آسیا صعود کند.

او درباره بازی هفته بیست و هشتم مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: من سابقه بازی در نفت آبادان را دارم می‌دانم بازی در آبادان سختی های خودش را دارد. شرایط آب و هوایی قطعا در روند بازی خیلی موثر خواهد بود. ما برای کسب امتیاز به آبادان می‌رویم، امیدوارم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم دست پر آبادان را ترک کنیم.

آذرباد درباره پیش بینی قهرمان جام حذفی بیان داشت: به نظر من شانس اول طبق نتایج، پرسپولیس قهرمان جام حذفی است. 

بازیکن تیم مس در پایان گفت: جا دارد تشکر کنم از باشگاه مس رفسنجان که از همه بچه‌ها حمایت می‌کند و همینطور آقا محمد ربیعی که خیلی زحمت می‌کشد و امیدوارم این روند رو به رشد خیلی زود به سرانجام برسد.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز