خبرگزاری کار ایران

سسما: مقابل سپاهان بهترین تیم میدان بودیم/ امیدوارم قهرمان جام حذفی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۹۹

مربی تیم فولاد خوزستان امیدوار است نتیجه زحمات یک فصل این تیم حداقل یک جام باشد.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد خوزستان در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان رفت و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد. یویو سسما، مربی اسپانیایی تیم فولاد ابراز امیدواری می‌کند این تیم دست کم به قهرمانی در جام حذفی برسد.

مشروح صحبت‌های سسما با خبرنگار ما پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی را می‌خوانید:

بابت صعود به نیمه نهایی تبریک می‌گویم، بازی با سپاهان چطور بود؟

اگرچه نتیجه نهایی پس از پنالتی‌ها مشخص بود، اما من فکر می‌کنم ما در تمام طول مسابقه بهترین تیم میدان بودیم، بنابراین واقعاً مستحق پیروزی بودیم. ما موقعیت های گل بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و می توانستیم در 90 دقیقه اول پیروز شویم‌.

چرا در ترکیب مقابل سپاهان از بازیکنان جوان استفاده نشده بود؟

وظیفه من به عنوان مربی بدنساز آماده کردن همه بازیکنان در بهترین سطح عملکرد است، اما انتخاب یازده بازیکن اصلی همیشه تصمیم سرمربی است‌.

فولاد می‌تواند قهرمانی جام حذفی را کسب کند؟

امیدوارم این جام را کسب کنیم؛ این یک جایزه برای تمام زحمات فصل ما خواهد بود.

بازی برابر پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

هدف ما پیروزی در سه مسابقه مقابل پیکان، صنعت نفت و پدیده است. امروز ما روی نتایج خود متمرکز هستیم و اگر در هر مسابقه پیروز شویم به مقام چهارم می‌رسیم.

به نظر شما وجود VAR چه اندازه می‌‌تواند به فوتبال ایران کمک کند؟

این یک ابزار بسیار مهم است تا خطاهای زیادی وجود نداشته باشد. امیدوارم که چنین فناوری در ایران هم آغاز بکار کند چون به نظرم با VAR فولاد امتیازات بیشتری خواهد داشت.

درباره حذف اسپانیا در مسابقات یورو صحبت کنید.

فوتبال، فوتبال است. اسپانیا در مصاف با ایتالیا تیم برتر بود اما اگر شما گل نزنید به حریف فرصت گلزنی می‌دهید. این قانون فوتبال است، همیشه تیم برتر میدان برنده نیست.

هموطن شما، آلوارو موراتا پس از یورو مورد حملات و تهدیدات فضای مجازی قرار گرفته بود.

بدیهی است که من مخالف هرگونه اقدام تهدیدآمیزی هستم که یک بازیکن به هر دلیلی متحمل آن شود. اما طی 10 سال حضور در سطح اول فوتبال اسپانیا، من هرگز وضعیت خطرناکی را تجربه نکرده‌ام.  مردم اینگونه رفتار نمی کنند، فقط اقلیتی از افراد بد همیشه وجود دارد.

همینطور سه بازیکن سیاه پوست انگلیس هم مورد حملات نژادپرستانه بودند.

من مخالف نژادپرستی، بیگانه ستیزی و هرگونه رفتارهای غیرانسانی هستم. فکر می‌کنم ما باید همه این‌ها را با کمپین‌های بزرگ تحریم و محکوم کنیم. احترام به همه باید اساس هر جامعه باشد.

 گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز