خبرگزاری کار ایران

جمشید نظمی:

باشگاه تراکتور با هیچ فردی برای فصل آینده مذاکره‌ نداشته/ هواداران به حواشی توجه نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۵۵

مدیرعامل باشگاه تراکتور مطرح شدن اسامی افراد مختلف برای حضور در فصل آینده را شایعه عنوان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی در واکنش به مطرح شدن اسامی افراد مختلف با عناوینی همچون سرمربی، سرپرست و بازیکن برای فصل آینده، اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین موضوعاتی صحت ندارد و باشگاه هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ فردی جهت حضور در تیم برای فصل آینده نداشته است.

جمشید نظمی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی تمرکز باشگاه برای حفظ آرامش تیم در بازی‌های باقی مانده لیگ است و در این راستا هیچ اقدام عملی و مذاکره‌ با افراد برای فصل آینده صورت نگرفته است.

نظمی با بیان اینکه این قبیل موضوعات با هدف بر هم زدن تمرکز تیم و ایجاد حاشیه صورت می‌گیرد، افزود: بالاخره فصل نقل و انتقالات در پیش است و برخی‌ها علاوه بر بازار گرمی، دنبال برهم زدم تمرکز اعضای کادرفنی و بازیکنان در دیدارهای حساس پیش روی تراکتور هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتش عنوان کرد: از هواداران پرشورمان می‌خواهیم که به این حاشیه‌سازی ها توجه نکنند و ما را در حفظ آرامش و تمرکز تیم همراهی کنند و تمامی اخبار موثق و رسمی را صرفا از طریق رسانه‌‌ رسمی باشگاه پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز