خبرگزاری کار ایران

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی"نارنج و ترنج" برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۱۰

افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی سایپا با عنوان "نارنج و ترنج" به میزبانی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سایپا تحت عنوان "نارنج و ترنج" با حضور حسین زاده عضو هیات مدیره، علی عزیزی مشاور مدیرعامل، حمیدرضا بهروان مدیرمنابع انسانی و اصغر جبارزاده مدیر برنامه ریزی و توسعه گروه خودروسازی سایپا و همچنین مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و جمعی از مدیران این شرکت در سالن شهدای کارگر باشگاه سایپا برگزارشد.

طی این نشست که به منظور هم اندیشی و تبیین برنامه های پیش روی جشنواره برگزار شد، مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و رابطین فرهنگی و ورزشی شرکت های معزز گروه خودروسازی سایپا در خصوص دستاوردهای شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: سایپا در فصل جاری با دوازده تیم در رشته های مختلف وزشی فعال بوده که ماحصل فعالیت های این تیم ها تاکنون کسب قهرمانی والیبال بانوان، نایب قهرمانی فوتسال بانوان، قهرمانی جوانان و مقام سومی نوجوانان  والیبال و قهرمانی جوانان فوتبال بوده است. همچنین باشگاه سایپا با رویکرد تیمداری در رشته های المپیکی، وارد حوزه دوومیدانی شد که در سال نخست مقاوم سومی این دیدارها را تصاحب و روز گذشته نیز در دو نیمه ماراتن مقام دوم را به افتخارات این باشگاه اضافه کرد.

سراجی همچنین ادامه داد: شبکه های اجتماعی و رسانه باعث کم تحرکی در خانواده ها و کارگران شده است و بی تردید برگزاری این جشنواره باعث پویایی و تحرک آحاد کارگری و خانواده های آنها در حوزه فرهنگی و ورزشی خواهد شد. امیدوارم با همت رابطین فرهنگی و ورزشی شرکت های گروه این جشنواره به خوبی برگزار شود و سالیان بعد نیز تداوم داشته باشد.

در ادامه این آیین، حمیدرضا بهروان معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا به ایراد سخنرانی پرداخت و خطاب به رابطین فرهنگی ورزشی شرکت ها گفت: این اقدام در حقیقت اداری و سازمانی نیست، شما عزیزان سربازان فرهنگ و ورزش گروه سایپا هستید و باید به این باور برسید که می توانید زمینه ساز توسعه فردی و خانوادگی در بین همکاران گروه باشید.

وی ادامه داد: باید خط مش و آیین نامه های این جشنواره خیلی سریع  تدوین شود و رابطه بین دبیران و رابطین برقرار باشد و گزارش ها به صورت منظم تهیه شود تا حرکت مستمر در جریان باشد، چراکه تداوم و طول جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهروان به حضور روحانیون در گروه سایپا اشاره کرد و گفت: 40 روحانی در گروه خودروسازی سایپا مشغول به کار هستند و امیدوارم حضور فعال در این  جشنواره داشته باشند. البته اطلاع رسانی نیز بسیار مهم و ارزشمند است تا با انتشار افتخارات و شور و نشاط در نهایت باعث اعطلای نام و برند سایپا باشیم.

بهمن حسین زاده، عضو هیات مدیره گروه سایپا نیز در سخنانی به دغدغه های هیات مدیره اشاره کرد و گفت: همواره مباحث رفاهی، فرهنگی و سلامت از جمله مهمترین دغدغه های هیات مدیره گروه سایپاست که باید از برنامه ریزان جشنواره که این فرصت را برای اتحاد و همدلی کارگران و پویایی خانواده ها ایجاد کرده اند، تشکر کرد. انصافا این کار بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا باعث رخوت در جامعه شده است و برگزاری این جشنواره قطعا در کاهش کم تحرکی  43 هزار کارگر گروه و خانواده آنها تاثیر گذار خواهد بود.

حسین زاده در خاتمه با اشاره به اینکه شناسایی نخبه های رشته های مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح کارکنان و خانواده های آنها باید در دستور کار قرار گیرد، خاطر نشان کرد: وظیفه ماست که از ظرفیت های موجود در بین کارکنان و خانواده های آنها استفاده کرده و مسیر پیشرفت و تعالی پتانسیل های موجود را فراهم آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز