خبرگزاری کار ایران

کدام ماندنی است؟ کدام رفتنی؟

پاری سن ژرمن 9 دروازه بان دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۱۷

باشگاه پاری سن ژرمن با جذب جیانلوئیجی دوناروما اکنون 9 دروازه‌بان در اختیار دارد!

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن از خرید جانلوئیجی دوناروما بسیار خوشحال است، به خصوص پس از اینکه این سنگربان ایتالیایی به عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 معرفی شد.

یک موقعیت عالی برای تیم فرانسوی وجود داشت که اکنون یکی از بهترین دروازه بان‌های جوان جهان را دارد تا گزینه های خود را بین پست دروازه‌بانی افزایش دهد.

با این حال، باشگاه پاری سن ژرمن پیش از دوناروما، 8 دروازه بان بزرگسال دیگر نیز تحت قرارداد داشته است!این مسئله کاملاً یک مشکل است زیرا آن‌ها اکنون باید این بازیکنان را به تیم دیگری سوق دهند و باشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان می‌دانند که پی اس جی در این خصوص نمی‌تواند تقاضای زیادی داشته باشد.

بسیاری از این دروازه بان‌ها فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه خارج شده بودند اما به تازگی برگشته‌اند. آن‌ها احتمالاً دوباره عزیمت خواهند کرد، در حالی که آینده کیلور ناواس نیز پس از ورود دوناروما نامشخص است.

در اینجا نگاهی به وضعیت 9 دروازه بان پاری سن ژرمن خواهیم داشت که وضعیت آنها به عنوان یکی از سوژه‌های جالب نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه قرار گرفته است.

جانلوئیجی دوناروما (22 ساله)

دوناروما جدیدترین خرید است و انتظار می‌رود برای فصل آینده در ترکیب اصلی انتخاب اول باشد. او می‌تواند تا چند سال آینده سنگربان اول باشد، به تازگی قرارداد 5 ساله خود را امضا کرده است.

کیلور ناواس (34 ساله)

سنگربان اصلی سال گذشته اکنون گزینه‌های خود را بررسی می‌کند. ناواس سه سال دیگر به پایان قرارداد خود باقی مانده است، بنابراین می‌تواند برای پشتیبانی از دوناروما باقی بماند و به عنوان یک شروع کننده در ترکیب در صورت غیبت این دروازه‌بان حضور داشته باشد.

آلفونس آرئولا (28 ساله)

پس از چند سال حضور قرضی، در رئال مادرید و سپس فولام، آرئولا بار دیگر به پاریس بازگشت و در فکر این است که برای فصل آینده چه کاری انجام خواهد داد. یک انتقال قرضی دیگر می‌تواند یک گزینه باشد.

سرجیو ریکو (27 ساله)

ریکو در ابتدا به صورت قرضی از سویا پیوست و سپس در تابستان سال 2020 با امضای قراردادی چهار ساله توسط PSG به طور دائم به این تیم ملحق شد؛ اگرچه ممکن است زمان اقامت او در پایتخت فرانسه به پایان رسیده باشد.

مارسین بولکا (21 ساله)

این دروازه بان 21 ساله لهستانی فصل گذشته دو انتقال  قرضی داشت، در کارتاگنا و سپس LB Chateauroux در اسپانیا و دسته دوم فرانسه. انتقال قرضی دیگر می تواند در اینجا گزینه جدید او باشد.

گراسیونه اینوسنت (21 ساله)

این رشد یافته تیم جوانان PSG فصل گذشته به صورت قرضی به کان رفت تا تجربه ای کسب کند، با این حال او فقط از چهار بازی در ترکیب این تیم بهره برد. به همین ترتیب، انتقال قرضی دیگری نیز مطمئناً مورد نیاز است.

الکساندر لیتلیه (30 ساله)

لتلیه تابستان گذشته به PSG پیوست تا به عنوان دروازه بان سوم انتخاب شود. او آن نقش را اجرا کرد ، اما هرگز یک دقیقه هم بازی نکرد. با انعقاد قرارداد وی تا سال 2022، انتقال قرضی منطقی نیست و می توان او را فروخت یا اینکه یک بار دیگر به عنوان گزینه سوم انتخاب شود.

لوکاس لاوالى (18 ساله)

پس از ظهور از آکادمی جوانان باشگاه لیل، لاوالی قراردادی سه ساله برای پیوستن به PSG در تابستان امسال امضا کرد. او می‌تواند در تیم‌های جوان PSG بازی کند تا تجربه کسب کند.

دنیس فرانچی (18 ساله)

فرانچی قبل از انعقاد قرارداد حرفه ای در سال گذشته، در سال 2019 به عنوان یک نوجوان توسط PSG جذب شد. او در فصل گذشته به طور منظم با تیم اصلی تمرین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز