خبرگزاری کار ایران

صمد نیکخواه بهرامی: بحث غر زدن نیست‌ و چند سال است فریاد می‌زنیم/ وضعیت تیم ملی بسیار ناامید کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۶۴

صمد نیکخواه بهرامی در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال صحبت هایی را بیان کرده است.

به گزارش ایلنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران و پرچمدار کاروان ایران در مسابقات المپیک 2020 توکیو در آیین رونمایی از لباس تیم ملی گفت: المپیک بزرگترین میدان ورزشی است و امیدوارم مسابقات خیلی خوبی برای تیم ‌ملی باشد. با توجه به شرایطی که وجود دارد، توقعات واقعی نمی توانیم داشته باشیم. نسبت به گذشته تلاش زیادی کردیم اما حتما شرایط در حد المپیک نیست و نه تنها در بسکتبال بلکه همه جا و همه رشته ها همین است. وقتی تیم های ورزشی برای المپیک می‌روند باید در حد همین مسابقات باشد.

وی افزود:  بحث غر زدن نیست‌ و چند سال است فریاد می‌زنیم. از لحاظ سخت افزاری و تکنولوژی خیلی از دنیا عقب هستیم و حتی به کشورهای درجه دو سه دنیا هم نمی توانیم برسیم. من امکانات خیلی از کشورها را دیدم و با این شرایط باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم. این شرایط خیلی ناراحت کننده است و در هر صورت می طلبد کسانی که مدیران ورزش هستند کار کارشناسی بیشتری کنند. پرچمداری افتخار بزرگی است و امیدوارم لایق این افتخار باشم. قبلا آنهایی که پرچمدار بودند را ا الگوی خودم قرار می‌ دادم و الان خوشحالم که نامم کنار آنها قرار دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه چقدر جای آیدین برادرش خالی است، گفت:  من همه چیز را با آیدین تقسیم می‌کنم‌ و اگر او بود حتما نقش بزرگی الان در بسکتبال ما داشت و جایش خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز