خبرگزاری کار ایران

ربیعی: دست پر از آبادان بر می‌گردیم/ تمام تلاشمان را می‌کنیم با امتیاز بالا لیگ را تمام کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۹۰۵

سرمربی مس رفسنجان در مورد وضعیت تیمش در هفته‌های پایانی لیگ برتر صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

محمد ربیعی درگفتکو با ایلنا در خصوص بازی مس رفسنجان مقابل پیکان اظهار داشت: هر دو تیم موقعیت‌های کمی را در اختیار یکدیگر قرار می‌دادند و در این بازی‌ها هر تیمی که از تک فرصت هایش بیشتر استفاده کند پیروز میدان می‌شود و اتفاقات در بازی نقش تعیین کننده‌ای دارد. و هر دو تیم یک قسمت‌هایی از بازی را از هم شناخت داشتند و پیش بینی کرده بودند. من در کنفرانس خبری هم گفتم تیم پیکان جدا از بخش‌هایی که به درستی بلدند از بازی دفاع کنند، نوع سبک‌شان در ضد حملات خوب است و جدا از این با ضربات ایستگاهی و اوت دستی فشار را روی تیم حریف حفظ کردند و بازی به شکلی بود که هردو تیم شانس برنده شدن داشتند.

وی در ادامه در مورد شکست تیمش مقابل تیم ماشین سازی گفت: جدا از بحث فنی ما بازی را خوب شروع کردیم و یک گل خوردیم و برنامه ریزی داشتیم که بتوانیم گل بزنیم و یک و گل دیگر روی اشتباه فردی خوردیم که کار را برای ما سخت کرد. لازم به ذکر است که  تیم ماشین سازی از لحاظ فنی و روانی از ما شرایط بهتری داشت اما ما با توجه به 4 روز فاصله بعد از بازی مقابل فولاد خیلی آماده نبودیم و باید بگویم تعویض های خوبی هم انجام ندادیم. مصدومیت قائم اسلامی خواه در ابتدای نیمه دوم هم مزید بر علت شد که آرزوی سامتی دارم برایش. شاید در نیمه دوم می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم که نشد ضرر و بازی مقابل ماشین سازی جزو بازی های بد ما بود.

ربیعی در خصوص عملکرد مس رفسنجان در سال اول حضورش در لیگ برتر توضیح داد: سال اول حضور تیم هایی که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند خیلی سال سخت و پر از چالشی است و در گذشته شاهد بودیم تیم‌هایی که به لیگ برتر راه پیدا می‌کردند در حال سقوط بودند که البته استثناء هم بوده اما غالبا به این صورت بوده است. با تمام فراز و نشیب ها توانستیم این تیم را در سال اول حضورش در لیگ برتر حفظ کنیم و از این بابت کارمان را انجام داده‌ایم. در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات تیم دغدغه این را ندارد که سقوط کند و نسبتاً در میانه هستیم و این می‌تواند در شرایط بهتری قرار بگیرد اگر این روند را پیش بگیریم انشاءالله سال‌های بعد شاهد درخشش و کسب جایگاه‌های بهتر هستیم.

وی افزود: اگر به تاریخچه خیلی از باشگاه‌هایی که سال‌ها در لیگ برتر حضور داشتند نگاه کنید می‌بینید آنها هم همچین چالش‌هایی را از سر گذراندند و بعد اتفاقات خوبی برایشان رخ داد، مثل باشگاه نفت تهران که در اولین سال حضورش در ثانیه آخر در لیگ برتر ماندگار شد و بعد از 3 الی 4 سال توانست به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. و گل گهر سیرجان هم که پیشرفت از سال گذشته تا کنون وضعیت بسیار خوبی داشته و ما البته از این قائده کمی جلوتر هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با امتیاز بالا لیگ را تمام کنیم.

ربیعی درباره پیش بینی بازی بعد مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی بسیار سختی است و به لحاظ شرایط آب و هوایی کار دشواری داریم. تیم حریف کادر مجرب و خوبی دارد و باید از هر نظر خودمان را آماده کنیم و 5 الی 6 بنفر از بازیکنان‌مان را نداریم و به هر حال آخر فصل این اتفاقات طبیعی است و برای تیم ها رخ می‌دهد و امیدوارم دست پر از آبادان برگردیم.

وی در پایان گفت: در آخر از مدیریت محترم صنایع مس و مدیر عامل و هیئت مدیره محترم‌مان که نهایت حمایت‌ها را داشتند اما نیاز به نگاه و دورنمای حرفه‌ای روی بخش سخت افزار ها و کمبود هایی که داریم احساس می‌شود و می‌دانم در آینده نزدیک استادیوم اینجا افتتاح خواهد شد و زمین‌های تمرین و موارد دیگر که یک باشگاه در بالاترین سطح فوتبال دارد که دارد انجام می‌شود. و از تمامی کسانی که از این تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز