خبرگزاری کار ایران

علیرضا نجاتی: صد در صد طلای المپیک را می‌گیرم/ هم وزن حمید سوریان هستم در المپیک و حریفانم را می‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۴۳

نجاتی: حمید سوریان الگوی من هستند و سه الی 4 تا از حریفانم را کاملا می‌شناسند و قبلا حریفان ایشان در مسابقات بوده اند.

علیرضا نجاتی قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در فاصله باقی مانده تا المپیک توکیو در گفتگو با ایلنا گفت: فقط یک اردو داریم تا مسابقات المپیک و در حال حاظر 3 روز استراحت بدون تمرین داریم و محل اسکان‌مان که فدراسیون کشتی فراهم کرده اند اطراف تهران هست که شرایط خوبی داریم و در قرنطینه استراحت می‌کنیم.

اردوی آخرمان فشار تمرینات خیلی کمتر خواهد شد وبیشتر تمرینات سرعتی و ریکاوری داریم و آنالیز حریفانمان برای مسابقات المپیک توکیو. رئیس فدراسیون طی این مدت از پیشکسوتان و کشتی گیران اسبق دعوت می‌کنند و حضور این افراد و صحبت هایشان قطعا موجب دلگرمی و افزایش انگیزه کشتی گیران و کادر فنی می‌شود. آقای دبیر سر تمرینات‌مان حضور دارد و با همه بچه ها صحبت می‌کند ایشان خودشان ازاد کار بوده اند و هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ روحی خیلی کمک می‌کنند.

حمید سوریان در همین وزن عنوان قهرمانی المپیک را دارد و طی این دو سال خیلی به من کمک کردند و توانستم خیلی از تجارب ایشان استفاده کنم، الگوی من هستند و سه الی 4 تا از حریفانم را کاملا می‌شناسند و حریفان ایشان بوده اند و نکاتی که به من گفته اند را سعی دارم اجرا کنم.

آقای مهدی اکبری به تمام کشتی گیران نفری 15 میلیون کمک مالی کردند و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم آمدند و قرار است تا قبل از مسابقات نفری 30 میلیون برای همه کشتی گیران واریز کنند.

نجاتی در ادامه درمورد شرایط مسابقات تصریح کرد: در این فاصله زمانی باقی مانده تا المپیک قرار است کارشناسان و مربیان طی جلساتی قوانین کشور ژاپن را برای‌مان بیان کنند زیرا هر تخلف جریمه دارد.

وی در خصوص تعویق المپیک گفت: این تعویق برای من باعث پیشرفت شد، باعث شد نقاط قوت خودم افزایش بدهم و توانستم حریفانم را خیلی خوب آنالیز کنم و می توانم طلای المپیک را کسب کنم.

 

در آخر از خانواده ام تشکر می‌کنم و بعد از مربیان سازنده خودم در استان قم تشکر می‌کنم و همچنین ازتمام مربیان آقای بنا ورئیس فدارسیون که شبانه روز زحمت کشیدند و با هم در واقع طی این دو الی 3 سال زندگی کردیم و سختی های زیادی را تحمل کردیم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز