خبرگزاری کار ایران

حیدری: استقلالی‌ها سعی داشتند با حاشیه سازی ضعف‌های خودشان را پوشش دهند و موفق هم شدند/ پرسپولیس اهدافی بزرگتر از جام حذفی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۹۷

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی جام حذفی صحبت کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی روز گذشته مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این دربی واقعاً یک دربی کسل کننده و کم هیجان بود و کیفیتی پایین‌تر از حد انتظار داشت و اگر آن 3-4 موقعیتی که در وقت‌های اضافه روی دو دروازه ایجاد شد هم نبود واقعاً می‌شد گفت که ضعیف‌ترین دربی سال‌های اخیر را شاهد بودیم.

وی افزود: استقلال با توجه به اینکه از لحاظ فنی توانایی مقابله با پرسپولیس را نداشت سعی داشت با ایجاد حاشیه این توازن و برابری را ایجاد کند و یک هفته مصاحبه و حاشیه سازی را شاهد بودیم که از طرف استقلال شکل گرفت و فکر می‌کنم به هدفشان هم رسیدند و با این حواشی ایجاد شده تمرکز پرسپولیس را گرفتند و همین موضوع در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد داوری بازی هم گفت: من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم چون در تخصص من نیست و در این مورد کارشناسان داوری باید نظر بدهند که قضاوت آقای فغانی در این دیدار قابل قبول بود یا نه. در این خصوص صحبتی ندارم.

حیدری در رابطه با ضربات پنالتی آخر بازی هم توضیح داد: ضربات پنالتی 50-50 است و اصلاً قابل پیش بینی نیست و هرچقدر هم شما روی آن برنامه‌ریزی کرده باشی و تمرین کرده باشی و بهترین نفراتت را در این ضربات استفاده کنی بازهم نتیجه‌اش مشخص نیست و شاید اگر 10 بار دیگر دو تیم این ضربات را تکرار کنند 6 بار پرسپولیس ببرد و 4 بار استقلال و اصلاً نمی‌توان روی آن حساب کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این باخت فدای سر تک تک بازیکنان پرسپولیس و به هر حال در طول یک فصل فشرده و پرفشار پیش می‌آید در برخی بازی‌ها به دلیل خستگی یا مسائل دیگر تیم نتواند نمایش همیشگی خودش را داشته باشد. به نظرم بچه ها باید این بازی را از فکر خودشان بیرون کنند و به فکر بازی‌های باقی مانده لیگ و مهم‌تر از آن بازی‌های آسیایی باشند. پرسپولیس اهدافی بزرگتر از جام حذفی دارد و به دنبال قهرمانی آسیاست و باید روی این موضوع تمرکز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز