خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: بازی با فولاد فیزیکی و بسیار تاکتیکی بود/ اخراج بازیکن شرایط ما را به هم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۷۱

سرمربی سپاهان در مورد شکست مقابل فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا پس از حذف سپاهان از جام حذفی فوتبال ایران با شکست مقابل فولاد خوزستان در ضربات پنالتی اظهار داشت: رقابت ما و فولاد واقعاً جانانه بود. ما تلاش کردیم بازی را خیلی خوب کنترل کنیم و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم. در اشتباهاتی که در بازیسازی مرتکب شدیم، یکی دو موقعیت به فولاد دادیم. با این حال فکر می‌کنم بازی فیزیکی و بسیار تاکتیکی بود و دو تیم تلاش می‌کردند کارهای خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه شاگردانش تغییر تاکتیک دادند و تلاش می‌کردند به مدافعان مرکزی فولاد اجازه بازیسازی بدهند، تصریح کرد: فکر می‌کنم در این موضوع موفق بودیم و کارهای خود را به نحو احسن انجام دادیم. در بدترین زمان بازی یعنی در آغاز وقت اضافه گل خوردیم. شرایط تیم ما به هم ریخت و با اخراج یک بازیکن شرایط‌مان بدتر شد. تلاش کردیم با همان یک نفر کمتر، ریسک بزرگی کنیم و چند تعویض هجومی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه شانس خود را امتحان کردیم که موفق بودیم و به گل رسیدیم. با آن شرایط به بازی ادامه دادیم، اما نتوانستیم شانس خود را بیشتر از این برای رسیدن به دروازه فولاد امتحان کنیم.

نویدکیا در مورد ضربات پنالتی گفت: پنالتی هم 50-50 است. فولاد بهتر از ما پنالتی زد و این پیروزی مبارک این تیم باشد. ان‌شاءالله در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز