خبرگزاری کار ایران

الهویی: نشان دادیم چه تیم با کیفیتی هستیم/ باید به تیم و کیفیت خودمان ایمان داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۶۹

مربی تیم گل گهر در مورد بازی مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل‌گهر سیرجان با آلومینیوم اظهار کرد: باز هم مثل همیشه از طرف تیم، آقای قلعه‌نویی، مدیریت باشگاه و ... این پیروزی را تقدیم به کارگران خوب گل‌گهر و همه مردم سیرجان می‌کنیم. این برد حاصل زحمات این عزیزان است که به بار می‌نشیند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم امروز یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل ما بود. امروز مقابل تیمی که سبک بازی خودش را دارد و در دیدارهای بزرگ مثل مسابقه با تراکتور برنده شده، قرار گرفتیم و به آقای منصوریان و سبک بازی این تیم احترام می‌گذاریم و به آنها تبریک می‌گوییم، اما فراتر از همه این‌ها به بازیکنان خودمان تبریک می‌گوییم.

مربی گل‌گهر اضافه کرد: بین دو نیمه آقای قلعه‌نویی با بازیکنان راجع به یک مسئله مهم صحبت کرد و به آنها گفت به خودتان ایمان داشته باشید. کیفیتی که ما در ۴۵ دقیقه ابتدایی با وجود باخت یک بر صفر ارائه دادیم، نشان داد چه تیم با کیفیتی هستیم و باید به تیم و کیفیت خودمان ایمان داشته باشیم.

الهویی یادآور شد: بچه‌ها با ایمان به خودشان توانستند در نیمه دوم ۳ گل بزنند و این پیروزی بزرگ را به دست بیاورند. به بچه‌ها بابت این تولد مجددشان تبریک می‌گویم و امیدوارم دوباره این روند را ادامه بدهیم. امشب شادی می‌کنیم، اما فردا ریکاوری خواهیم کرد و به استقبال بازی با سایپا می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز