خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان یک (5)- سپاهان اصفهان یک (4)/ سپاهان هم در پنالتی‌ها حذف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۷۶۲

شاگردان محرم نویدکیا در ضیافت پنالتی ها با جام حذفی وداع کردند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 21:30 پنجشنبه شب،‌ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار دو تیم در وقت‌های اضافه دنبال شود.  

در نیمه اول وقت‌های اضافه و در دقیقه 95 صالح حردانی گل فولاد را به ثمر رساند و روح‌الله باقری هم در دقیقه 107 گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند تا این دیدار در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یابد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی فولادی با نتیجه 5 بر 4 (در مجموع 6 بر 5) به پیروزی رسیدند، تا سپاهان هم مثل پرسپولیس از جام حذفی حذف شود.

 داوری این دیدار برعهده بیژن حیدری بود و محمدرضا خلعتبری، محمدرضا حسینی، محمد محبی و جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان و لوسیانو پریرا و ساسان انصاری از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

 در نیمه اول وقت‌های اضافه محمدرضا حسینی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، همچنین ساسان انصاری هم در دقایق پایانی نیمه اول وقت‌های اضافی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و هر دو تیم نیمه دوم وقت‌های اضافه را ده نفره به کارشان ادامه دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز